بازدید هیأتی از کاشانه مهر کاشان

بازدید هیأتی از کاشانه مهر کاشان

17 مرداد 1398

 

در آستانه افتناح آزمایشی ساختمان تازه‌ساخت کاشانه مهر کاشان جمعی از مدیران و مسؤولان این مؤسسه خیریه با هدف شناخت امکانات و تأسیسات مورد نیاز و آگاهی از مناسب‌سازی بیشتر فضاهای پیش‌بینی شده، از مجتمع رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ بازدیدکنندگان پس از حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی از کلینیک توانبخشی، مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری، سالن همایش و سایر فضاهای ساختمان مجتمع رعد بازدید کردند و در نشستی با حضور منصوره پناهی مدیرعامل و دیگر مسؤولان خیریه رعد، پیرامون مسائل مورد علاقه بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد در این نشست ضمن اشاره به هدف مجتمع رعد که ارایه خدمات اشتغال پایدار به افراد دارای معلولیت است، افزود: روش اشتغال حمایت شده (SE) که امروز مورد تأیید سازمان بهزیستی است و در مراکز منتخب سطح کشور اجرا می‌شود و روش شناخته شده‌ای در کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شود، براین اساس برای هر نفر کارجو یک شغل متناسب با علاقه و توانایی‌های فرد داوطلب انتخاب و معرفی ‌می‌شود.

در ادامه این نشست جواد نخی مدیرعامل کاشانه مهر کاشان ضمن ابراز خرسندی از بازدید انجام شده، افزود: با توجه به بهره‌برداری از ساختمان جدید کاشانه مهر کاشان در آینده نزدیک، شایسته به نظر ‌می‌رسید به اتفاق جمعی از مدیران و همکاران از نزدیک با فعالیت‌های مجتمع رعد آشنا شویم و با آگاهی از تجارب شما کاربری و مناسب‌سازی امکانات ساختمان را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: ارتباط مستمر کارشناسان هر 2 مؤسسه برای رفع مشکلات احتمالی موجب ارتقاء کیفیت خدمات و خدمت‌رسانی به جامعه هدف و افراد دارای معلولیت خواهد شد.

در پایان این نشست پیشنهاد شده از آنجا که در هر منطقه مراکز رعد مطالعاتی در موضوع پیشگیری از معلولیت انجام می‌دهند که به عنوان مثال: رعد کرمان بیماری ژنتیکی و رعد گیلان بیماری تالاسمی را مطالعه می‌کنند، کاشانه مهر کاشان هم با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود در آن منطقه روی این موضوع سرمایه‌گذاری کند و با در نظر گرفتن حمایت از خانواده افراد دارای معلولیت، فرصتی برای نگهداری موقت توان‌یابان فراهم آورند تا خانواده در یک فرصت کوتاه چند روزه با انجام مسافرتی یا استراحت کوتاه مدت، روحیه خود را بازسازی کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است