تجلیل  از روابط عمومی مجتمع رعد در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

تجلیل  از روابط عمومی مجتمع رعد در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

10 شهریور 1398

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز شنبه 9 شهریورماه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی از رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات تندیس و لوح سپاس این رویداد را از پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات دریافت کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، روابط عمومی مجتمع رعد در دو محور از پنج محور جشنواره شامل مصاحبه و تیزر رتبه اول و در محورهای پوستر، محصولات خلاقانه و فیلم‌های مستند رتبه دوم را کسب کرد.

در بخشی از لوح سپاس جشنواره آمده است؛ با توجه به کسب موفقیت بخش‌های مصاحبه (رتبه اول)- تیزر (رتبه اول)- پوستر (رتبه دوم)- محصولات خلاقانه (رتبه دوم)- و فیلم‌های مستند (رتبه دوم) در سطح ملی توسط آن روابط عمومی مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می‌دارد. امید است با همدلی و تلاش و بیش‌ازپیش حضرت‌عالی و همکاران ساعی در روابط عمومی شاهد شکوفایی، اعتلا و توسعه دانش علمی روابط عمومی در کشور باشیم.

گفتنی است این مراسم با حضور سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات، دکتر مهدی باقریان دبیر کل جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی،‌ دکتر حسن بشیر عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و جمعی دیگر از اساتید و متخصصان روابط عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است