مجتمع رعد میزبان شهردار منطقه3 بود

مجتمع رعد میزبان شهردار منطقه3 بود

30 آذر 1398

با هدف آشنایی با فعالیت و عملکرد مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه3 شهرداری تهران به اتفاق جمعی از همکارانش از بخش‌های مختلف خیریه رعد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه3 برای آشنایی با مجتمع رعد ضمن ملاقات با تعدادی از کارآموزان و هنرجویان این مؤسسه از واحدهای اجرایی آموزش، توانبخشی، مددکاری، روانشناسی و کارآفرینی بازدید کرد و از نزدیک با روند اجرایی فعالیت این واحدها آشنا شد.

در این ملاقات که تعدادی از اعضاء هیأت مدیره و هیأت امناء در کنار مدیران اجرایی مجتمع رعد حضور داشتند، هر واحد گزارش‌های عملکردی خود را ارایه کرد و به سؤولات مطرح شده پاسخ داد. همچنین در بازدید واحد مددکاری مهمترین درخواست مجتمع رعد از شهرداران مناطق مختلف تهران حمایت از طرح مناسب‌سازی شهری از جلوی در منازل افراد دارای معلولیت مطرح شد تا زمینه حضور حداکثری عزیزان توان‌یاب در مراکز آموزشی، درمانی، حرفه‌ای و شغلی و حتی فرهنگی و هنری بیشتر از گذشته فراهم شود.

دکتر سلیمی در پایان بازدید خود به رستوران مناسب‌سازی شده «دست» مراجعه کرد و با علی عطار مجری و مدیر رستوران گفت و گو کرد. عطار در این گفت و گو هدف از سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی نخستین رستوران مناسب‌سازی شده غذاهای ایرانی «دست» را تغییر نگرش جامعه و فراهم ساختن زمینه بهبود کیفیت زندگی برای عزیزان توان‌یاب بیان کرد و افزود: فضایی که با مشورت‌های تخصصی از مدیریت و کارشناسان مجتمع رعد طراحی و بازسازی شد با هدف ترویج رستوران‌های مناسب‌سازی شده، مکانی برای اشتغال توان‌یابان و کاهش شکاف اجتماعی بین افراد دارای معلولیت و افراد غیرمعلول در جامعه است.

شهردار منطقه3 با نگارش متنی از دست اندرکاران مجتمع رعد تجلیل کرد که در این دست نوشته آمده است: سلام و درود بر دستان مهربان، افکار بلند و قلب های انسانی که در جهت رشد، تعالی و کمک به همنوعان اقدامات بی‌نظیر را به کار گرفته‌اند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است