استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای افزایش جلب مشارکت مردم ضرورت دارد

استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای افزایش جلب مشارکت مردم ضرورت دارد

26 اسفند 1398
نشست مشترک شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه، شبکه ملی سلامت و شبکه سازمان‌های زیست محیطی به همراه نمایندگان سازمان‌های خیریه عضو شبکه ملی سمن‌ها در سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برای بررسی راهکارهای مقابله با انتشار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در نشستی که نمایندگان ۳۰ موسسه خیریه، اجتماعی و شبکه‌های ملی و تخصصی در محل سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و با حضور دکتر زهرا عابدینی معاون مشارکت‌های اجتماعی این سازمان برگزارشد، بر جلب ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای افزایش مشارکت مردمی در پویش در خانه بمانیم، سفر نرویم، خدمت‌رسانی به حاشیه نشینان شهر‌ها و اعتراض به مجامع بین‌المللی برای لغو تحریم‌ها به ویژه اقلام دارویی و بهداشتی، تاکید شد.
در این جلسه که ۳ ساعت ادامه داشت، نمایندگان موسسات خیریه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ سازمان‌های متبوعشان در این ایام به مهم‌ترین مباحث مورد نظرشان اشاره کردند.
در این جلسه نماینده مجتمع رعد با اشاره تدابیر پیش‌بینی شده از جمله: تعطیلی کلاس‌های آموزش حضوری و جایگزینی دوره‌های آموزشی بر خط، توزیع سبد حمایتی ارزاق و لوازم بهداشتی بین کارآموزان، تولید و انتشار پیام‌های اختصاصی مقابله با انتشار ویروس کرونا ویژه افراد دارای معلولیت و اعلام حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تامین نیازهای بهداشتی مراکز درمانی، از نبود دستورالعمل حمایتی از افراد دارای معلولیت در مقابله با بیماری کرونا گلایه کرد.
در پایان این نشست مقرر شد، نماینده وزارت کشور نقطه نظر موسسات خیریه را ابتدا با وزیر کشور و سپس با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در میان بگذارد تا زمینه همکاری بیشتر سازمان‌های مردم نهاد فراهم شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است