سرپرست جدید مجتمع رعد معرفی شد

سرپرست جدید مجتمع رعد معرفی شد

13 اردیبهشت 1399

مراسم تودیع منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور دکتر مریم رسولیان رئیس هیئت‌مدیره، مهندس رحمان علاقه بند عضو هیئت‌مدیره، مدرسان، کارکنان، توان یابان، مدیران گروه‌های همیاری بانوان و جوانان و شورای کارآموزان مجتمع رعد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رعد؛ در این مراسم منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به دوران مسئولیتش در رعد، گفت: من زمانی به مجتمع آمدم به‌عنوان فرزند رعد کار خودم را آغاز کردم و همچنان به‌عنوان فرزند رعد باقی خواهم ماند.

وی افزود: از شروع کارم در رعد همواره تلاش کرده‌ام مانند یک رهبر ارکستر بین نوازندگان یک نوای دل‌انگیز و هماهنگ شنیده شود؛ کارهای دوران مسؤولیتم هرگز کار یک نفر نبود و قرار نیست هرکسی دائم در رعد حضورداشته باشد.

در ابتدا مراسم رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع با برشمردن تاریخچه آغاز به کار خانم پناهی در مجتمع رعد گفت: از زمان حضور خانم پناهی 4 سال و 4 ماه می‌گذرد که در این مدت برنامه‌های مهم و تأثیرگذاری در مجتمع رعد انجام شد که می‌توان به تشکیل شورای کارآموزان، برنامه‌ریزی سالانه رعد و رویدادهای مهمی همچون توان تک و رعد تاک اشاره کرد.

سپس کلیپ روزشمار حضور منصوره پناهی به‌صورت تصویری به برنامه‌ها و اتفاقات دوران مدیریتی ایشان اشاره کرد.

در ادامه فرزاد خلیلی از توان یابان موفق مجتمع که در زمان حضور خود در مجتمع رعد به عضویت تیم ملی والیبال نشسته درآمده، گفت: از دستاوردهای مهم دوران مدیریتی خانم پناهی آموزش حق مطالبه گری صحیح توسط توان یابان بود. ما در این چند سال یاد گرفتیم که چگونه حق و حقوق خود را مطالبه کنیم.

در ادامه یاشار خدایی نماینده مدرسان واحد آموزش؛ ناهید بروجردی نماینده گروه همیاری بانوان و پرهام پاکزاد نماینده گروه جوانان به ایراد سخنرانی پرداختند و از زحمات چندین ساله خانم پناهی قدردانی کردند و این دوران را جزو دوران پرافتخار مجتمع رعد برشمردند.

پخش پیام‌های تصویری مهندس احمد میرزاخانی بنیان‌گذار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از قسمت‌های دیگر برنامه بود که در آن از تلاش‌ها و برنامه‌های اجراشده در این دوران تشکر کردند.

همچنین مریم رسولیان رئیس هیئت‌مدیره رعد با ایراد سخنانی ضمن برجسته دانستن دوران حضور خانم پناهی در جایگاه مدیرعاملی مجتمع رعد گفت: افرادی همچون خانم پناهی که قدرت خلاقیت و مدیریتی ویژه‌ای دارند در زمانی مناسب سکان هدایت کار را به فرد دیگری می‌سپارند و برنامه‌های آینده خود را برنامه‌ریزی پیگیری می‌کنند.

رئیس هیئت‌مدیره رعد سخنان خود را این‌چنین ادامه داد: اعضای هیئت‌مدیره بنا بر اصرار ایشان با این تغییر موافقت کردند و هرگز استقبالی از این درخواست نداشتند؛ اما برای ادامه فعالیت‌های رعد اعضای هیئت‌مدیره مهندس رحمان علاقه بند را به‌عنوان سرپرست مجتمع رعد انتخاب کردند و نرگس لاله مدیر آموزش و منابع انسانی نیز در اداره امور به ایشان کمک خواهند کرد؛ همچنین آقای سید مهدی میرهادی به‌عنوان مدیریت بخش های آموزش و اشتغال، توانبخشی، روانشناسی و مددکاری همکاری خودشان را با مجتمع رعد آغاز خواهند کرد.

نمایش پیام‌های تصویری مهندس شاهین طبری رئیس هیئت‌مدیره چارگون، مهندس وحید شامخی مشاور مدیرعامل مجتمع رعد و دکتر سهیل حلاج زاده از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به بیان ویژگی‌های مدیریتی منصوره پناهی پرداختند.

در پایان مراسم از زحمات شهرزاد چهره‌نگار مدیر بخش اشتغال و کتایون حقیقی مدیر واحد توانبخشی مجتمع رعد به‌خصوص در دوران بحران کرونا و همکاری با واحد مددکاری برای حمایت از توان یابان با اهدا لوح سپاس توسط منصوره پناهی قدردانی شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است