استقبال استارت ­آپ ­های افراد دارای معلولیت از توان تک

استقبال استارت ­آپ ­های افراد دارای معلولیت از توان تک

22 دی 1399

ثبت‌نام استارت­آپ­های مرتبط با زندگی و کسب و کارهای افراد دارای معلولیت در چهارمین دوره توان تک با استقبال فعالان این عرصه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با آغاز ششمین دوره ­الکام­ استارز، ثبت از استارت­ آپ­ ها و کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه معلولیت در توان­ تک آغاز شد و در مهلت مقرر، علاقه‌مندان به فعالیت­ های استارت ­آپی با استقبال از این رویداد نسبت به حضور در توان­ تک اقدام کردند.

بر اساس این گزارش؛ طبق اعلام دبیرخانه توان تک مستقر در مجتمع رعد، ایده­های مؤثری که می‌توانند در افزایش کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت نقش مؤثری داشته باشند؛ در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند و مراحل ثبت‌نام نهایی و معرفی طرح‌های رسیده به دبیرخانه الکام ­استارز انجام شده است.

این گزارش می‌افزاید: در این مرحله ایده­ ها و طرح‌هایی برای تسهیل کسب‌وکار افراد دچار قطع عضو، رفع مشکلات افراد ناشنوا جهت حضور در سطح شهر، دسترس‌پذیری و معرفی اماکن مناسب‌سازی شده و چندین طرح و ایده دیگر به دبیرخانه توان تک ارسال‌شده است.

چهارمین دوره توان تک حامی استارت­آپ­های مرتبط با زندگی افراد دارای معلولیت همزمان با رویداد الکام­استارز، از 29 دی تا 2 بهمن به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است