درخشش تیم‌های توان‌تک در الکام استارز

درخشش تیم‌های توان‌تک در الکام استارز

رادیوتوان و تنونیک در بین 10 تیم اول الکام استارز

3 بهمن 1399
رادیوتوان و تنونیک در بین 10 تیم اول الکام استارز رادیوتوان و تنونیک مقام سوم و چهارم الکام‌استارز را کسب کردند.
 
به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، با اعلام نتایج بخش رقابتی ششمین دوره الکام‌استارز استارت‌آپ‌‌های رادیوتوان و تنونیک از بخش توان‌تک توانستند رتبه‌‌های سوم و چهارم را بین 10 تیم انتخابی این رویداد کسب کنند.
بر پایه این گزارش تیم رادیوتوان با کسب جایگاه سوم این رقابت‌ها؛ موفق به کسب جایزه 15 میلیون تومانی الکام‌استارز شد.
رادیوتوان رادیویی اینترنتی تخصصی حوزه افراد دارای معلولیت است که توسط مهندس زهرا خان‌اف، مهندس یوسف رستمی و مهدیه رستگار راه‌‌اندازی شده است.
همچنین استارت‌آپ تنونیک که به تولید پروتز مایوساند و مایوالکتریک (دست مصنوعی با پسخورد حسی) پرداخته است جایگاه چهارم و جایزه 10 میلیون تومانی را در بین 10 تیم اول الکام‌استارز به دست آورد.
این استارت‌آپ را دکتر سعید بهرامی مقدم با همراهی مهندسان سید محمدعلی پیش‌بین، علی خسروآبادی، نسترن طاهری‌پور و علی یزدان‌پرست راه‌اندازی کرده‌اند.
در این دور از رویداد الکام‌استارز بیش از۶۰ شرکت‌استارت‌‌آپی امکان ارائه در بخش رقابتی الکام‌‌پیچ را داشتند.
منتخبان بخش توان‌تک، رادیوتوان، تنونیک و سیستم سازگاری چرخ‌‌خیاطی برای معلولان است.
همچنین دو تیم اول برنده این راورو، پاستا هستند که به ترتیب جوایز نقدی ۲۰، ۱۸ میلیون تومانی و تیم‌‌های پنجم تا دهم برگزیده الکام‌‌استارز ششم نیز شامل فروگانیک، کارفیت، تله بورس، سپارکس، بهشت‌‌یار و ترنج هستند که هر کدام ۱۰ میلیون جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.
 
جوایز نقدی بخش الکام‌‌پیچ در کنار تسهیلات سرمایه‌‌گذاری است که از طریق سازمان فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری در اختیار برگزیدگان این رویداد قرار می‌‌گیرد.
چهارمین دوره رویداد توان‌تک همزمان با دوره ششم الکام استارز با همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت مرکز آموزش علمی-کاربردی رعد و وب‌‌سایت دکتردکتر با هدف حضور استارت‌‌آپ‌های خدمت‌دهنده به افراد دارای معلولیت، از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن برگزار شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است