بازدید مسوُولان اشتغال وزارت کار و سازمان بهزیستی از مجتمع رعد

بازدید مسوُولان اشتغال وزارت کار و سازمان بهزیستی از مجتمع رعد

26 مهر 1400

با هدف توسعه همکاری‌های مشترک صبح امروز مشاور وزیر کار در امور اشتغال و دبیر کارگاه اشتغال قرارگاه رفاه به اتفاق مدیرکل دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی ضمن بازدید با مسوُولان مجتمع را دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این نشست که مهندس رحمان علاقه‌بند، مدیرعامل سیدمهدی میرهادی معاون آموزشی و رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی و منابع انسانی رعد در آن حضور داشتند، ابتدا تاریخچه‌ای از تاسیس و فعالیت‌های موُسسه طی ۳۷ سال گذشته توسط مدیرعامل ارائه شد و سپس به موفقیت‌های آموزشی دوران کرونا که گستردگی خدمات آموزش را از شهر تهران به سراسر کشور تعمیم داده، اشاره شد.

در ادامه معاون آموزشی مجتمع با اشاره به عملکرد واحد اشتغال حمایت شده (SE) در دوران کرونا و راندمان جذب کارجویان و نیز استخدام کار آموختگان اشاره کرد و بوت کمپ‌های کارساز که ابتکار جدید رعد برای توسعه اشتغال کار‌آموختگان آموزش دیده است  گزارشی ارایه کرد.

همچنین رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی و منابع انسانی مجتمع رعد گزارشی از برگزاری آزمون‌های انتخابی رشته‌های تعیین شده و نحوه انتخاب تیم ملی مهارت افراد دارای معلولیت برای اعزام به مسابقات ابی‌لیمپیک ۲۰۲۲ مسکو ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر رستم‌آبادی مشاور وزیر کار از تجارب موفق و پیوند نیروهای داوطلب و جهادی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای توانمندسازی مددجویان مطالبی ارائه داد و نیز افزود: نذر خدمت از طرح‌های ارزشمندیست که نیروهای متخصص با میل و شوق زیاد برای توانمندسازی جامعه مددجویان و مخاطبان در آن مشارکت می‌کنند و ما این تجربه موفق را که هیچ نیاز به پرداخت کمک‌های مالی هم ندارد در آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام شاهد بودیم.

در قسمتی از این نشست سید محمد صافی مدیر دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور ضمن تاُکید بر توجه بیشتر به فرصت‌های شغلی جدید که در دوران کرونا همچون تولید محتوا، کارشناس فروش اینترنتی و ... به‌وجود آمده، افزود: از آنجا که جامعه هدف سازمان بهزیستی به جامعه "سخت اشتغال" شناخته می‌شوند، باید از شیوه‌های جدید مانند دور کاری و برون‌سپاری برای حل مشکل اشتغال جامعه هدف کمک بگیریم تا برای اشتغالزایی این گروه خدمتی کرده باشیم.

در پایان این نشست میهمانان از بخش های توانبخشی و آموزش مجتمع رعد بازدید کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است