مراسم تقدیر از هنرمندان منتخب پاراآرت توکیو در مجتمع رعد برگزار شد

مراسم تقدیر از هنرمندان منتخب پاراآرت توکیو در مجتمع رعد برگزار شد

28 دی 1400

مراسم تقدیر از هنرمندان منتخب نمایشگاه نقاشی پاراآرت 2021 توکیو با حضور مهندس رحمان علاقه‌بند، مدیرعامل مجتمع رعد، مرجان محمدی و شاهرخ احمدی دو نفر از هنرمندان نقاش و مدیران این خیریه برگزار شد.

به گزارش روابط‌‌عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم ابتدا مهندس علاقه‌بند با تقدیر از تلاش هنرمندانی که آثار هنری آن‌ها به نمایشگاه پاراآرت راه‌‌یافته است گفت: مجتمع رعد به‌عنوان تسهیلگر برای حضور افراد دارای معلولیت در عرصه بین‌‌المللی همواره تلاش داشته است و این باعث افتخار است که بتوانیم زمینه نمایاندن توانمندی‌‌های توان‌یابان کشورمان را در دو رویداد جهانی پاراآرت و ابلیمپیک فراهم کنیم

مدیرعامل مجتمع رعد افزود: ما به همراهی خود افراد دارای معلولیت برای پیشبرد برنامه‌‌های مجتمع رعد و رویدادهای این‌چنین نیاز داریم و از آن حمایت می‌‌کنیم تا با مشارکت خود افراد دارای معلولیت بتوانیم اطلاع‌‌رسانی بهتر و مؤثرتری در این حوزه داشته باشیم.

در ادامه مرجان محمدی با تشکر از مجتمع رعد برای حمایت از هنرمندان جهت حضور در رویدادهای بین‌‌المللی و داخلی گفت: در حال حاضر هنرمندان ما در حوزه معلولیت به آموزش‌‌های حرفه‌‌ای‌‌تر با حضور اساتید به نام هنری نیاز دارند تا بتوانند با روش‌‌ها و شیوه‌‌های دیگر هنر آشنا شده و به خلق آثار هنری برجسته دست بزنند.

وی ضمن برشمردن مشکل دسترس‌‌پذیری مراکز آموزشگاهی گفت: مجتمع رعد می‌‌تواند با برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی اختصاصی این کمبود را برای گروهی از هنرمندان برطرف کند.

سپس شاهرخ احمدی که طی دو دوره گذشته نقاشی‌‌های او به نمایشگاه پاراآرت راه‌‌یافته است گفت: این نمایشگاه نشانه توان و قدرت توان‌یابان ایرانی در سطح بین‌‌المللی است و چنانچه تلاش بیشتری داشته باشند می‌‌توانند آثار برجسته‌‌ای خلق کنند.

در ادامه رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی و منابع انسانی، مهدی میرهادی مدیر آموزش و اشتغال، فاطمه اکبرپور کارشناس آموزش و داور بخش داخلی پاراآرت و محمدرضا دشتی مسئول اجرایی نمایشگاه پاراآرت در مجتمع رعد سخنانی ایراد کردند.

در پایان مهندس علاقه‌بند دیپلم افتخار ارسالی نمایشگاه پاراآرت و هدیه خیریه رعد را به هنرمندان اهدا کرد.

همچنین با اهدا لوح سپاس از تلاش نسیم رسولیان مدیر امور بین‌‌المللی و فاطمه اکبرپور مسئول کمیته داوری بخش ایران این نمایشگاه در مجتمع رعد تقدیر کرد.

شایان‌ذکر است آثار نقاشی 6 هنرمند نقاش کشورمان، مرجان محمدی، شاهرخ احمدی، مونا عبدالحسین مزرعی، حمید شفاعتی گوجه، زهرا پسندی و کوثر بوغنمه از شهرهای تهران، اهواز، مشهد و کاشان در نمایشگاه پاراآرت 2021 توکیو به نمایش درآمد.

این نمایشگاه از میان 647 نمونه کار ارسال‌شده تنها 206 اثر نقاشی هنرمندان توان‌‌یاب 26 کشور ازجمله: ایران، ایتالیا، چین، اسپانیا، کره جنوبی، آمریکا، آلمان و ... را انتخاب و به بخش پایانی دعوت کرد.

پاراآرت 2021 به 2 شکل حضوری و مجازی از 21 تا 25 مهرماه در توکیو برگزار شد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از سال ۲۰۱۳ به‌عنوان نماینده این رویداد فرهنگی در ۴ دوره با دبیرخانه مرکزی پاراآرت در توکیو همکاری داشته و با جمع‌‌آوری، داوری و ارسال آثار منتخب به این نمایشگاه، زمینه نمایش آثار هنرمندان توان‌‌‌یاب ایرانی را در عرصه‌‌های هنر بین‌‌المللی فراهم کرده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است