مدیران جدید گروه همیاری بانوان خیریه رعد انتخاب شدند

مدیران جدید گروه همیاری بانوان خیریه رعد انتخاب شدند

4 تیر 1401

در پایان 2 سال فعالیت هیأت مدیره گروه همیاری بانوان خیریه رعد با حضور جمعی از اعضا فعال این گروه، انتخابات دور جدید برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم که 48 نفر از اعضا فعال گروه همیاری بانوان خیریه رعد گردهم آمده بودند تا برای 2 سال آینده مدیران این گروه پر تلاش را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، ابتدا مدیر گروه گزارشی از فعالیت‌‌های 2 سال اخیر را ارایه کرد و در ادامه 12 نفر از حضار تمایل خود را برای عضو در هیأت مدیره گروه اعلام کردند.

پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا به ترتیب ناهید بروجردی، آذر صادقپور، سیهلا علاقه‌بند، فریده فلاحی، فلور موسوی، سیما کریمیان، فرزین مدرسی، سهیلا کاشانی و ...  و بالاترین آرا را به خود اختصاص دادند.

این گزارش می‌‌افزاید: نفرات منتخب پس از برگزاری انتخابات نخستین جلسه هیات مدیره جدید را برپا کردند و نفراتی را برای سمت‌‌های گروه انتخاب کردند که عبارت‌‌اند از: ناهید بروجردی به سمت مدیرگروه، آذر صادقپور به سمت معاون گروه، فرزین مدرسی به سمت خزانه‌‌دار، فلور موسوی به سمت دبیر گروه، سهیلا کاشانی به سمت عضو و خانم­‌ها سیما کریمیان و فریده فلاحی عضو علی‌البدل معرفی شدند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است