مجتمع رعد و بنیاد خیریه روشنای امید تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مجتمع رعد و بنیاد خیریه روشنای امید تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

12 اردیبهشت 1402

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و بنیاد خیریه روشنای امید به‌منظور توسعه همکاری‌های حرفه‌ای در حوزه‌های آموزش، کوچینگ و اشتغال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این تفاهم‌نامه که به امضای آنت میناسیان و زهرا یاوری مدیران عامل مجتمع رعد و بنیاد روشنای امید رسیده و2 مؤسسه متعهد شده‌اند تا در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، اشتغال، استفاده از خدمات آموزشی آنلاین، دوره‌های آموزشی کوچینگ و فروش محصولات صنایع‌ دستی تولیدی توان‌یابان همکاری‌های مشترک داشته باشند.

مهم‌ترین رسالت بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان حمایت از فرزندان ۱۶ تا ۲۳ ساله مستقل شده از سازمان بهزیستی است. این بنیاد در زمینه‌های گوناگونی ازجمله: خدمات مددکاری اجتماعی، ازدواج، اسکان، آموزش و امور تحصیلی، بهداشت، درمان و سلامتی، حرفه‌‌‌آموزی، اشتغال و کارآفرینی و مشاوره‌ روان‌شناسی این فرزندان تا رسیدن به توانمندی و استقلال کامل، فعالیت دارد.

بهبود و ارتقای کیفیت فرایند آماده‌سازی و انتقال جوانان از مراقبت‌های سازمانی به زندگی مستقل در سطح ملی و منطقه‌ای، ارتقای نگرش و اصلاح  باورهای نادرست جامعه نسبت به حقوق انسانی و پذیرش افراد دارای تجربه اقامت سازمانی و ترویج فرهنگ حمایت‌گری مؤثر در بین جوانان مستقل شده از مراقبت سازمانی در قالب گروه‌های همتا از جمله: اهداف و مأموریت‌های بنیاد خیریه روشنای امید است.

علاقه‌مندان اخبار و فعالیت‌های این مؤسسه را می‌توانند دروبسایت بنیاد خیریه روشنای امید مشاهده نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است