کارآموز موفق دیروز مجتمع رعد؛ کارمند نمونه امروز هایپراستار

کارآموز موفق دیروز مجتمع رعد؛ کارمند نمونه امروز هایپراستار

4 تیر 1402

حمیده خاندار یکی از کارآموزان پرتلاشی است که پس از کسب مهارت‌های لازم در مجتمع رعد، حالا در فروشگاه زنجیره‌ای هاپیراستار تهران موفق به کسب‌ عنوان "کارمند نمونه ماه جاری" شده و طی مراسمی از زحمات و تلاش‌های وی تقدیر به عمل آمده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ حمیده خاندار پس از نائل آمدن رتبه کارآموختگی به تازگی در بخش پوشاک فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار مشغول به‌کار شد و با تلاش و همتی که نظر مدیران و همکاران را به خود جلب کرده بود‌ به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب شد و طی مراسمی از خدمات وی تقدیر به‌ عمل‌ آمد.

 در متن لوح تقدیر ایشان آمده است: «شما جرقه‌ای هستید که موفقیت ما را تقویت می‌کند. از شما برای کمک در ایجاد لحظات عالی برای همه در هر روز سپاسگزاریم.»

خاندار در کارگاه‌های حرفه‌آموزی مجتمع رعد دوره‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی و معرق را گذرانده است و با پیگیری‌ها و آموزش‌های مرتبط با پنج گام پشتیبانی شغلی توسط کارشناسان دفتر اشتغال حمایت‌شده رعد به فروشگاه هایپراستار معرفی و در سال 1399 به کار مشغول شده است. وی در سال 1400 به بخش پوشیدنی منتقل‌ و با تلاش و پشتکار قابل تحسین خود در ماه جاری به‌عنوان کارمند نمونه انتخاب می‌شود.

خاندار در گفتگوی کوتاهی با وب‌سایت خیریه رعد گفت: در هر کاری فراز و فرودهایی هست اما همیشه نداشته‌هایم را خط زده‌ام تا به داشته‌هایم برسم.

وی ضمن قدردانی از همراهی خانواده خود گفت: خانواده‌ام هميشه همراه من بود‌ند و به انتخاب‌هایم مهر تأیید زده‌اند. در مسیر شغلی‌ام ابتدا لطف خدا شامل حال من بوده است و بعد هم تلاش خودم و سروقت حاضر شدن و مسؤولیت‌پذیری و احترام به مافوق از کارهایی بوده است که به آن توجه داشته‌ام و دیگر اینکه به نظر من رفتار جامعه در موفقیت افراد خیلی مهم است و نباید سد موفقیت آنها باشد.

خاندار در پایان افزود: اجازه می‌خواهم از سرکار خانم‌ها خالقی، حقیقی و پازدار تشکر کنم. من همیشه مدیون مهر محبت مجتمع رعد هستم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است