افتخار آفرینی فاطمه بهمنی دانشجو و کارآموخته رعد در مسابقات شطرنج کشوری

افتخار آفرینی فاطمه بهمنی دانشجو و کارآموخته رعد در مسابقات شطرنج کشوری

6 تیر 1402

فاطمه بهمنی دختر قهرمان رعد بار دیگر افتخارآفرینی کرد و در مسابقات شطرنج استاندارد و شطرنج سریع معلولان جسمی، حرکتی کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ فاطمه بهمنی از افتخارآفرینان مجتمع رعد در مسابقات قهرمانی کشور در 2 رشته شطرنج استاندارد و سریع، ویژه افراد دارای معلولیت به مقام سوم رسید و مدال برنز این دو رشته را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش؛ بهمنی پیش از این در کارنامه ورزشی خود علاوه بر کسب چندین مقام قهرمانی کشوری در رشته بوچیا موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی مالزی و مقام چهارم مسابقات کره جنوبی شده بود؛ وی از کارآموختگان فعال مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و فارغ‌التحصیل رشته آی‌تی از مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و کارشناس ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات است.

وی در حال حاضر در اردوهای انتخابی و آمادگی تیم ملی بوچیا برای اعزام به مسابقات پاراآسایی هانگژو چین به سر می‌برد.

بر پایه این گزارش؛ علاوه بر فاطمه بهمنی، مسعود اتابکی، حامد لطفی، امین دلگشا، محمدمهدی محبی، عباس عباسی و حمیدرضا رستگار از دیگر کارآموزان مجتمع رعد هستند که در این مسابقات شرکت داشتند.

شایان‌ذکر است؛ مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان جسمی، حرکتی کشور از 31 خرداد تا 5 تیرماه جاری با حضور 35 بازیکنان از 12 استان به همت کمیته معلولین فدراسیون شطرنج و با میزبانی قابل‌ تحسین مجتمع کهریزک در تهران برگزار شده بود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است