توسط واحد اشتغال حمایت‌شده مجتمع رعد برگزار شد

توسط واحد اشتغال حمایت‌شده مجتمع رعد برگزار شد

دوره آموزشی اشتغال حمایت‌شده کارشناسان خیریه روشنای امید

26 تیر 1402

دوره آموزشی اشتغال حمایت‌شده با فرآیند کوچینگ، ویژه کارشناسان خیریه روشنای امید در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دوره آموزشی اشتغال حمایت‌شده با فرآیند کوچینگ به منظور تأمین نیروی متخصص و آموزش‌دیده همیاران شغلی با حضور کارشناسان اشتغال خیریه روشنای امید و تدریس شهرزاد چهره‌نگار مسؤول فنی مرکز اشتغال حمایت‌شده رعد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دوره 4 جلسه‌ای آموزش کوچینگ به مدت 16 ساعت برای 11 نفر از کارشناسان مؤسسه خیریه روشنای امید، مجتمع رعد، بیمارستان‌های روزبه و ایران (ارائه‌ دهنده خدمات نوین روان‌پزشکی) برای حمایت از اشتغال فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی و مددجویان اعصاب و روان و کارجویان دارای معلولیت جسمی حرکتی اجرا شده است.

شهرزاد چهره‌نگار مدرس این دوره در مورد محتوای ارایه شده، گفت: کارشناسان در این دوره علاوه بر آشنایی با ۵ گام اشتغال حمایت‌شده از ویژگی‌ها و مهارت‌های همیاران شغلی آگاه می‌شوند و میزان حمایت و مدت ‌زمان پشتیبانی حرفه‌ای کارجویان تا زمان استخدام و پس از اشتغال تعلیم می‌گیرند. همچنین شرکت‌کنندگان ضمن دریافت گواهینامه شکت در دوره از پشتیبانی ماهانه برخوردار خواهند شد.

شایان ذکر است؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با خیریه روشنای امید و بیمارستان‌های روزبه و ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک دارند و بر اساس آن مؤسسات مذکور متعهد هستند در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، اشتغال، استفاده از خدمات آموزشی آنلاین، دوره‌های آموزشی کوچینگ و فروش محصولات صنایع‌ دستی تولیدی توان‌یابان همکاری‌های مشترک داشته باشند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است