نمایشگاه نقاشی پاراآرت 2023 ژاپن  برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی پاراآرت 2023 ژاپن برگزار می شود

4 شهریور 1402

نمایشگاه نقاشی پاراآرت ژاپن با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت، بالا بردن آگاهی و درک عمومی از مسائل افراد دارای معلولیت و ترویج مبادلات هنری در عرصه بین‌المللی با شعار «هنر فراسوی محدودیت‌ها و معلولیت‌ها» توسط موسسه خیریه نیپون و همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهر توکیو برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه پاراآرت در دی‌ماه سال جاری در شهر توکیو برگزار خواهد شد و آثار نقاشی و خوشنویسی افراد دارای معلولیت از سراسر جهان در آن به نمایش در خواهند آمد.

بر پایه این گزارش؛ با توجه به اینکه از آغاز این رویداد بین‌المللی از سال 2013 هنرمندان ایرانی حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته‌اند؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برای پاراآرت 2023 همچون دوره‌های قبلی با همکاری خیریه نیپون امکان حضور آثار هنرمندان دارای معلولیت در این نمایشگاه را فراهم کرده است.

بر اساس این همکاری، خیریه رعد با اعلام فراخوان سراسری آثار هنرمندان کشورمان را حداکثر تا تاریخ 30 شهریورماه جمع‌آوری نموده و پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید مجرب کشور، تعدادی از نقاشی‌های برگزیده را برای انتخاب نهایی در اختیار برگزارکننده ژاپنی قرار می‌دهد و در نهایت با تأیید نمایشگاه پاراآرت، اصل آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه پایانی در زمستان 1402 به توکیو ارسال خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید؛ به آثار منتخب از سوی نمایشگاه پاراآرت دیپلم افتخار و توسط مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد هدایایی اهدا خواهد شد، همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان به تارنمای مجتمع رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است