اهدا تندیس و لوح سپاس هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ به مجتمع رعد

اهدا تندیس و لوح سپاس هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ به مجتمع رعد

6 آذر 1402

هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات، دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، دکتر خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم پس از ارائه گزارش دکتر هادی کمرئی درباره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و سخنرانی پروفسور ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات با حضور اساتید حوزه روابط عمومی از برگزیدگان جشنواره ملی انتشارات تجلیل به عمل آمد که روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد نیز در جمع برگزیدگان این دوره  معرفی شد که با حضور رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد در جایگاه، لوح سپاس و تندیس جشنواره به نمایندگی از مجتمع رعد به ایشان اهدا شد.

دکتر هادی کمرئی نایب‌رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در بخشی از سخنان خود گفت: «بیش از ۱۷۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد. متأسفانه در بخش‌های برنامه انتشاراتی، صفحه خوانندگان و نحوه ارائه آثار هیچ اثری حائز رتبه برتر نشد. این امر نشان می‌دهد که هنوز در این زمینه‌ها چالش‌های جدی وجود دارد» وی در ادامه  از تصمیم انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای اضافه کردن برخی از بخش‌ها از جمله بخش نشریه داخلی به جشنواره خبر داد و گفت: «از سال آینده بخش نشریه داخلی برتر به بخش رقابتی جشنواره اضافه می‌شود تا علاوه بر ۸ بخش جداگانه‌ای که داریم، به اهمیت این بخش در روابط‌عمومی نیز توجه شود.»

در ادامه برنامه، پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات در سخنرانی خود بر اهمیت نوشتار در ارتباطات انسانی تأکید کرد و گفت: «نوشتار از همان آغاز شکل‌گیری خود، نقش مهمی در ارتباطات انسانی داشته است.» وی همچنین به اهمیت نوشتار در روابط‌عمومی اشاره کرد و گفت: «روابط‌عمومی بدون نوشتار، معنایی ندارد. روابط‌عمومی‌ها از نوشتار برای برقراری ارتباط با مخاطبان، انتقال پیام‌های سازمانی و تأثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌کنند» سپس در حاشیه این مراسم، سه کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» نوشته ولید آلبوناصر، کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات» و «کتاب سال روابط‌عمومی ایران (۱۴۰۱)» نیز رونمایی شدند.

در لوح سپاسی که توسط دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و دکتر محمود مختاریان رئیس هیئت‌داوران جشنواره امضا شده،  مجتمع رعد در بخش‌های عکس رتبه اول، تبلیغات مکتوب رتبه دوم، تیتر رتبه دوم، خبر رتبه دوم، مصاحبه رتبه سوم، اینفوگرافی شایسته تقدیر معرفی شد.

در ادامه این گزارش آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد و مهندس احمد میرزاخانی عضو هیأت امنا و هیأت رئیسه دانشگاه رعد با حضور در جمع کارکنان رولبط عمومی ضمن تبریک به جهت کسب این موفقیت حرفه ای به آنها، ابراز امیدواری کردند در جهت تحقق اهداف انسان دوستانه مجتمع رعد، روابط عمومی بیش از گذشته به وظایف حرفه ای خود عمل نماید و به موفقیت‌‌های بیشتر نائل آید. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است