برگزاری آئین تشویق ورزشکاران حاضر در مسابقه دو مارتن کیش

برگزاری آئین تشویق ورزشکاران حاضر در مسابقه دو مارتن کیش

19 آذر 1402

به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، مراسم تشویق ورزشکاران تیم رعد که در مسابقه دو مارتن بزرگ کیش شرکت کرده بودند با حضور مدیرعامل، نمایندگان شرکت پازن، اعضا گروه همیاری بانوان رعد و تعدادی از کارآموزان و کارکنان این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با هدف تشویق تیم 10 نفره رعد حاضر در مسابقه دو مارتن کیش مراسم تجلیل اعضا تیم با حضور جمعی از مسؤولان و دوستداران خانواده بزرگ رعد برگزار شد و در این مراسم آنت میناسیان مدیرعامل رعد ضمن تبریک ابن موفقیت به ورزشکاران ویلچران که همگی از خط پایان عبور کردند، افزود: این برنامه با پیشنهاد فرزاد خلیلی شکل اجرایی گرفت و چند ماه تلاش ورزشکاران منتخب در اردوی آمادگی جسمانی زمینه ساز این حرکت ابتکاری بود.

وی در ادامه از حمایت های همیشگی اعضا گروه همیاری بانوان رعد تشکر کرد و افزود: گروه بانوان در تمام رویدادهای رعد یک پای ثابت هستند و همواره کارآموزان را مورد حمایت خویش قرار می دهند و در این رویداد نیز با حضورشان در جزیره کیش یکی از عوامل روحیه ساز تیم رعد بودند.

 در ادامه این مراسم نمایندگان شامل ناهید بروجردی مدیر گروه همیاری بانوان، شرکت پازن مجری و برگزار کننده مسابقه مارتن کیش، اکبرخانی سرپرست تیم و آنت میناسیان مدیرعامل رعد با حضور در جایگاه احکام و گواهینامه های قهرمانی اعضا تیم و نیز هدایای نقدی آنها را اهدا کردند.

این مراسم با گرفتن عکس دسته جمعی اعضا تیم پایان یافت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است