نمایشگاه پاراآرت توکیو با نمایش 8 اثر از هنرمندان ایرانی برگزار شد

نمایشگاه پاراآرت توکیو با نمایش 8 اثر از هنرمندان ایرانی برگزار شد

4 بهمن 1402

نمایشگاه پاراآرت در توکیو با آثاری از آرش رزقی بارز، گلارا تأملی، حسن گلیوری، معصومه رحیمی ، سمانه احسانی نیا، شلیرعنبری، زهرا قرش پور و زهرا پسندی در نمایشگاه پاراآرت ژاپن برگزار شد.

به گزارش روابط مجتمع رعد؛ نمایشگاه نقاشی پاراآرت با آثار نقاشی و خوشنویسی 237 هنرمند از 23 کشور از جمله هنرمندان نقاش ایرانی با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهر توکیو برگزار شد.

در این نمایشگاه آثاری از آرش رزقی بارز، گلارا تأملی، حسن گلیوری، معصومه رحیمی ، سمانه احسانی نیا، شلیرعنبری، زهرا قرش پور و زهرا پسندی به نمایش درآمد.

پاراآرت 2023 به صورت حضوری و مجازی از 20 تا 24 دسامبر در شهر توکیو برگزار شد  و در حال حاضر نمایشگاه مجازی پاراآرت به نشانی www.paraart.jp برای بازدید علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

نمایشگاه «خط ـ نقاشی» توسط مدرسه عالی هنر پاراآرت با حمایت مؤسسه خیریه نیپون کیوکای راه‌‌اندازی شده، این مدرسه در سال 1986 به‌عنوان نمونه مدرسه هنری برای گسترش و ارتقا هنر افراد دارای معلولیت در توکیو افتتاح ‌شده است.

نمایشگاه پاراآرت با همکاری سازمان‌‌های مردم‌‌ نهاد سایر کشورها از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد  به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت با هدف تقویت خودباوری و اعتمادبه‌‌نفس، بالا بردن آگاهی‌‌ها و درک عمومی از مسائل و ترویج مبادلات هنری افراد دارای معلولیت در عرصه‌‌های بین‌‌المللی با شعار «هنر فراسوی محدودیت‌‌ها و معلولیت‌‌ها» در شهر توکیو برگزار می‌شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است