آغاز فراخوان ارسال آثار به "روایت تصویری ارغوان"

آغاز فراخوان ارسال آثار به "روایت تصویری ارغوان"

11 بهمن 1402

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و انجمن مستندسازان سینمای ایران با هدف تغییر نگرش جامعه به موضوع معلولیت، جشنواره"روایت تصویری ارغوان" را برگزار می‌کنند. 

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ جشنواره "روایت تصویری ارغوان" گزارش‌گونه‌ای از زندگی، مسائل، علاقه‌مندی‌ها و دغدغه‌های افراد دارای معلولیت با نگاه، ادبیات و نگرش خودشان در قالب یک فیلم کوتاه مستند است. 

براساس این گزارش افراد دارای معلولیت یا اشخاصی که به نحوی با آنها در ارتباط هستند با استفاده از امکانات معمولی از قبیل: گوشی‌های موبایل و دوربین‌های ساده خانگی می‌توانند موضوعات مورد علاقه و اهمیت‌شان را با مردم و جامعه از این طریق در میان گذارند. 

این گزارش می‌افزاید: ظرف زمانی آثار تولیدی حداکثر 7 دقیقه تعیین شده‌است و مسائل فنی و تکنیکی برای تهیه آثار از نگاه داوران اهمیت چندانی ندارد، بلکه آنچه اولویت دارد، بیان صادقانه و صمیمانه تولیدکنندگان آثار از طریق انتقال نگرش و احساسشان است. 

شایان ذکر است علاقه‌مندان برای ارسال آثار بایستی به سایت انجمن مستندسازان به نشانی: https://irandocfilm.org/1402-11-11/  مراجعه نمایند و از امروز تا اول خرداد سال آینده برای تولید و ارسال آثارشان فرصت دارند. 

گفتنی است براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آیین اختامیه جشنواره  "روایت تصویری ارغوان" نیمه دوم خرداد ماه 1403 در سالن همایش رعد برگزار خواهد شد. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است