تجليل از گروه همياران بحران

6 خرداد 1392


 



به همت استانداري آذربايجان شرقي مراسم تجليل از خيرين زلزله ارسباران در سالن هفده شهريور وزارت كار برگزارش شد.


 


به گزارش روابط عمومي  مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد در اين مراسم كه جمع كثيري از امداد‌رسانان زلزله آذربايجان از سراسر كشور با عناوين مختلف حضور داشتند در ابتداء دكتر عليرضا بيگي استاندار آذربايجان شرقي طي سخناني ضمن قدرداني از حمايت‌هاي ارزشمند خيرين در اين حادثه طبيعي و گسترده، يادآوري كرد: از ۲۱ مرداد سال گذشته فعاليت بزرگي در عرصه خدمت به هموطنان آسيب ديده به اجرا گذاشته شده است كه از آن جمله مي توان به آوار برداري 3 ميليون تن آوار باقي مانده از زلزله، ساخت ۱۸۰۰۰ خانه روستايي، اسكان موقت هموطنان در كانكس‌ها، ساخت ۱۲۰۰۰ كانكس در منطقه و... اشاره كرد و در اكثر اين موارد خيرين محترم حضور مؤثر داشتند.


 


علي نيك‌ زاد وزير راه و شهرسازي نيز با حضور در جايگاه ضمن اشاره به فعاليت‌هاي شبانه روزي دولت براي اسكان هموطنان آسيب‌ديده، اشاره كرد: قولي كه معاون اول رئيس جمهور براي ساخت واحدهاي مسكوني در عرض ۲ ماه داده بود، هر چند در نگاه اول محال به نظر مي‌رسيد اما در ادامه باعث شد تمام مسؤولان و دست‌اندر‌كاران تلاش كنند تا پيش از آغاز فصل سرما كار اسكان زلزله‌زدگان را ساماندهي نمايند.


 


در ادامه رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي و معاون پارلماني رئيس جمهور طي سخناني از كمك‌هاي خيرين قدرداني كردند.


 


در قسمت پاياني اين مراسم از مؤسسات خيريه و اشخاص نيكوكاري كه با كمك‌هاي مالي، ‌تجهيزاتي و ... بازسازي مناطق زلزله‌زده را سرعت بخشيدند با اهدا لوح سپاس كه توسط استاندار آذربايجان شرقي امضا شده بود، قدرداني شد.


 


از سوي گروه همياران بحران متشكل از: مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد، خيريه بچه‌هاي سيب سرخ، خيريه پيام اميد، مؤسسه نيكوكاري همگام، خيريه نيكان و پاپلي، لوح سپاس به نازك فردوس مديرعامل خيريه نيكان اهدا شد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است