عضویت در رعد

از اینکه می خواهید از همراهان رعد شوید و ما را در تأمین نیازهای توان یابان و ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی بهتر این عزیزان یاری دهید،از شما سپاسگزاریم.

از اینکه می خواهید از همراهان رعد شوید و ما را در تأمین نیازهای توان یابان و ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی بهتر این عزیزان یاری دهید،از شما سپاسگزاریم. شما می توانید با پرداخت حداقل ماهیانه 10،000 تومان به خانواده‌ی بزرگ رعد بپیوندید و از یاوران همیشگی رعد شوید در صورت تمایل به عضویت رعد  فرم عضویت را تکمیل کنید. بعد از تکمیل فرم برای شما کارت عضویت صادر خواهد شد.

"در صورت داشتن هرگونه سؤال در خصوص عضویت با شماره های 88363926 و 91070226  تماس حاصل فرمائید.

 

فرم عضویت


هم ­پیمان با رعد

مجتمع آموزشي و نيكوكاري رعد، مأموريت خود را كمك به بهبود كيفيت زندگي توان­يابان و خانواده آنها، از طريق توسعه مهارت­ها، توان­بخشي، يادگيري مستمر، اشتغال، پيشگيري، خوداتكايي و توسعه قابليت­هاي ارتباطي توان­يابان مي‌داند. این مجموعه با تمام قدرت می‌کوشد تا با افزایش انگیزه، خودباوری و توانمندی در توان­یاب‌ها، آنها را به استقلال مالی و حضور فعال در جامعه برساند؛ به علاوه تلاش می‌کند تا به ارزش‌های برابری انسان­ها، نیکوکاری، مشارکت، مسئولیت‌پذیری، انسان دوستی و شادی و طراوت ارج نهاده و آن را در جامعه ترویج دهد؛ و بر این باور است که با همکاری و همیاری داوطلبان که با نیتی خیرخواهانه و انسان­دوستانه به یاری رعد آمده­اند، می‌تواند با سرعت و توان هرچه بیشتر  به اهداف خود نائل آمده و طعم شیرین موفقیت را بچشد.

بنابراین مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد متعهد می­شود در بدو ورود، آموزش­های لازم جهت آشنایی کامل داوطلب با رعد و وظایف محوله را تدارک ببیند. این آموزش­ها عبارتند از:

  • تحویل کتابچه راهنمای رعد (شامل معرفی مجتمع، چشم­انداز، اهداف و مأموریت، منشور اخلاقی مجتمع و تمام مواردی است که لازم است هر کدام از داوطلبان مجتمع، در طول همکاری و در راستای وظایف و مسئولیتشان  از آن آگاه باشند)
  • تشریح و تبیین آیین ‌نامه گروه همیاری بانوان/ جوانان رعد توسط اعضای قبلی گروه همیاری بانوان/ جوانان رعد

 

بر این اساس داوطلب با رعد هم‌پیمان می­شود که به چشم­انداز، ماموریت، ارزش­ها، اهداف، منشور اخلاقی و قوانین و آیین­نامههای داخلی مجتمع پایبند بوده و نکات قابل ملاحظه‌­ای که در کتابچه راهنما به آن‌­ها اشاره شده است را رعایت می‌­نماید و می‌ کوشد تا به بهترین نحو در حوزه فعالیت و به مدت زمان تعیین شده (قید شده در فرم همکاری- پیوست 1) به وظایف و فعالیت‌­های محوله خود عمل نماید.

همچنین اصول دوستي و امانت‌­داري در استفاده، ‌نگهداري،‌ خريد و مصرف اموال وجوه، وسايل و تأسيسات مجتمع را رعایت کرده و كليه اطلاعات مربوط به عمليات و روش‌­ها و فعاليت‌­هاي مجتمع كه در حين كار و اشتغال كسب كرده و يا در دسترس قرار مي­‌گيرد را محرمانه دانسته و راز دار باشد و  جداً از افشاء ‌غير مجاز آنان نزد موسسات و اشخاص ديگر و يا استفاده شخصي خودداري نماید.

"در صورت داشتن هرگونه سؤال در خصوص همکاری داوطلبانه با شماره های 88363926 و 91070226  تماس حاصل فرمائید.​

 

کتابچه راهنمای رعد

 

آئین نامه وظایف و اختیارات گروه همیاری بانوان

 

دریافت فرم همکاری داوطلبانه


عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است