مسؤولان خانه كرمانشاه از مجتمع رعد بازديد كردند

30 خرداد 1392



مسئوولان خانه فرهنگي كرمانشاه مستقر در پايتخت با هدف شناخت امکان راه‌اندازي مجتمع آموزشي – مهارتي افراد دارای معلولیت در آن استان از مجتمع رعد بازديد كردند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ تيمسار غلامعلي پرچم‌آزاد و مهندس امير‌منصور شرافت‌وزيري ضمن بازديد از كلاس‌هاي مهارت آموزي، هنري و صنايع دستي، اظهار اميدواري كردند، امكاناتي فراهم شود تا در آينده نزديك مركزي در استان كرمانشاه براي مددجويان آن استان تأسيس شود.


 


بر اساس اين گزارش در حاشيه اين بازديد نشستي با حضور مهندس احمد ميرزا‌خاني رئيس هيأت مديره، صديقه اكبري مدير عامل و چند تن از اعضا گروه هماهنگي و توسعه مراكز برگزار شد و حاضران ضمن ضروري دانستن تأسيس چنين مراكزي در مناطق مختلف كشور، گوشه‌اي از تجارب و راهكارهاي تأسيس  مراكز مشابه را در اختيار مسؤولان خانه كرمانشاه قرار دادند. همچنين مسؤولان خانه كرمانشاه با استقبال از همكاري مجتمع رعد عنوان كردند در آينده نزديك در نشستي با حضور جمعي از كرمانشاهيان نيكوكار اين موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.


 


در قسمتي  از اين برنامه مسؤولان خانه كرمانشاه از مركز علمي كار‌بردي رعد بازديد كردند و از نزديك در جريان فعاليت نخستين دانشگاه مناسب سازي شده معلولان جسمي حركتي قرار گرفتند.


 


شايان ذكر است خانه كرمانشاه سال هاست كه در تهران با برگزاري نشست‌هاي منظم و برنامه‌هاي فرهنگي به ويژه بر‌پائي گالري‌هاي نقاشي به علاقمندان خدمت مي‌كند.


 


 




































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است