اعطای نشان خیّر و کارآفرین برتر مهدوی به رئیس هیات مدیره کانون توانا

5 خرداد 1395

در دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که با حضور آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، علما، فضلا و مهمانان خارجی و در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار شد «نشان خیّر و کارآفرین برتر مهدوی به رئیس هیات مدیره کانون توانا» اعطا شد.


 


دبیر برگزاری همایش بین‌المللی دکترین مهدویت موضوع برگزاری این همایش را «پیشگویی‌های آخر‌الزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی» عنوان کرد.


 


حجت‌الاسلام سیدمجید پورسید آقایی همچنین ترویج فرهنگ مهدویت و اندیشه مهدوی در شرایع اسلامی و ابراهیمی را از ضرورت‌های تشکیل این همایش اعلام کرد و اظهار داشت: اندیشه مهدوی رکن اعتقادی شیعه است.


وی افزود: باید از ظرفیت‌های اندیشه مهدویت استفاده کنیم تا یک منتظر واقعی برای ظهور مهدی موعود(عج) باشیم.


آقایی با بیان اینکه حدود یکصد مقاله به دبیرخانه همایش رسیده گفت: با راه‌اندازی سطح چهار دکترین مهدویت موافقت شده و در سال تحصیلی جدید شاهد تحصیل طلبه‌ها در این سطح خواهیم بود.


 


در بخش مهم و پایانی این همایش از فعالان عرصه‌ی مهدویت با عنوان مهدی‌یاوران تجلیل شد و نشان خیر و کارآفرین برتر مهدوی به سید محمد موسوی، کارآفرین برتر کشوری در حوزه‌ی افراد دارای معلولیت اعطا شد.


 


همچنین نشان خانواده مهدوی به خانواده نخستین شهید روحانی مدافع حرم، حجت الاسلام مالامیری تعلق گرفت؛ نشان دلاور مهدوی به دریادار فدوی فرمانده گروه دستگیر کننده متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس اعطا شد و خانواده آیت الله زکزاکی نیز حائز نشان مروج اسلام ناب محمدی و مهدوی شدند.


 


گفتنی است دکتر میرمحمدی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نیز به عنوان جهادگر مهدوی معرفی شده و نماینده مرکز تخصصی مهدویت نیز اعطای نشان کتاب برگزیده مهدوی را برای کتاب درس نامه فرقه های انحرافی دریافت کرد


 


منبع : کانون معلولین توانا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است