رقابت دو و میدانی‌کاران قم برای کسب مدال از مسابقات جانبازان و معلولین کشور

6 خرداد 1395

محمد پیروزمنش : به منظور شناخت بهترین‌های حال حاضر دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به بازی‌های پاراالمپیک ریودوژانیرو برزیل این رقابت‌ها برگزار می‌شود.


 


وی ادامه داد: این دوره از مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان را دارد و دو و میدانی‌کاران جانباز و معلول از سراسر کشور با شرکت در این رقابت‌ها، شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های پاراالمپیک ریو می‌آزمایند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از امروز به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر و راه‌یابی به تیم ملی دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.


 


وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های جانبازان و معلولین کشور در تهران، از سوی کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی، با بررسی رکوردهای ثبت شده از سوی شرکت کنندگان، اعضای تیم ملی برای اعزام به بازی‌های پاراالمپیک ریو معرفی خواهند شد.


 


پیروزمنش عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران، مسابقات انتخابی در قالب رقابت‌های باشگاهی با حضور دو ومیدانی‌کارانی از فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم‌بینایان در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد.


 


وی یادآور شد: در بخش جانبازان و معلولین این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان، تعداد 205 دو و میدانی‌کار حضور دارند و برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در بخش نابینایان و کم‌بینایان نزدیک به 100 شرکت کننده مسابقه می‌دهند.


 


رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: رقابت‌های بخش بانوان این انتخابی طبق برنامه‌ریزی انجمن دو و میدانی فدراسیون ایران، امروز چهارشنبه پنجم خرداد انجام می‌شود و مسابقات آقایان نیز بعد از معرفی نفرات برتر بخش بانوان برگزار خواهد شد.


 


وی تصریح کرد: از سوی انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان پس از پایان مسابقات و بررسی رکوردها، افرادی که موفق به ثبت رکورد نفر چهارم جدول رنکینگ IPC شده باشند، به عنوان عضو تیم ملی برای حضور در بازی‌های پاراالمپیک ریودوژانیرو برزیل انتخاب خواهند شد.


 


پیروزمنش عنوان کرد: مسابقات باشگاهی انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان در تمامی مواد پرتابی، دوها و پرش‌ها به انجام می‌رسد و فرصت پایانی برای ارزیابی تمامی ورزشکارانی است که مدعی عضویت در تیم اعزامی به برزیل هستند و با نفرات بسیار خوب و آماده‌ای که از قم اعزام شده امیدوارم در این رشته بتوانیم سهمیه برزیل 2016 را کسب کنیم.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است