مسابقات مچ‌اندازی معلولان رفسنجان برگزار می‌شود

6 خرداد 1395

سید رسول سیدیزدی امروز در رفسنجان اظهار داشت: معلولان هم جزئی از جامعه هستند و باید مانند سایر افراد جامعه از نشاط و تفریحات بهره‌مند باشند.


 


وی گفت: یک معلول نباید در خانه دچار فرسایش شود و خود را دور از اجتماع ببیند، چراکه هر یک از این معلولان توانمندی‌هایی دارند و چه بسا بیشتر و ارزشمندتر از یک فرد سالم و عادی است.


 


مسؤول کمیته مچ‌اندازی هیأت بدنسازی و پرورش‌ اندام رفسنجان افزود: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به‌ منظور حمایت از جامعه معلولان این کمیته در نظر دارد مسابقات مچ‌اندازی در رده سنی آزاد ویژه معلولان برگزار کند.


 


وی بیان داشت: 47 نفر از معلولان جسمی حرکتی از ناحیه پا، نابینا و کم‌بینا زیرپوشش بهزیستی معرفی شده‌اند و تا کنون بیش از 20 نفر آنها حضور یافتند و نام‌نویسی کردند.


 


سیدیزدی تصریح کرد: مسابقات مچ‌اندازی معلولان جمعه هفتم خردادماه جاری ساعت 16 در محل مجتمع افصح هجری برگزار می‌شود.


 


وی خاطرنشان کرد: کمیته مچ‌اندازی برای این مسابقات پیش‌قدم شده و امیدواریم سال آینده این مسابقات به صورت استانی برگزار شود.


 


مسؤول کمیته مچ‌اندازی هیأت بدنسازی و پرورش اندام رفسنجان با بیان اینکه این گام نخست در این راستا است، متذکر شد: این مسابقات را به همین امسال بسنده نخواهیم کرد و هر سال شاهد برگزاری آن خواهیم بود.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است