بهزیستی از دولت‌محوری به سمت مردم محوری می رود

6 خرداد 1395

محمد محمدی قیداری : در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در استان زنجان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.


 


مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از فعالیت ۱۲ مرکز روزانه در استان زنجان خبر داد و متذکر شد: امور مربوط به کلینیک‌های مددکاری نیز به بخش خصوصی واگذارشده است.


 


محمدی قیداری بابیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی برون‌سپاری فعالیت‌ها بوده و تقریباً بیش از ۸۵ درصد وظایف به مردم واگذارشده است، اظهار کرد: در این حوزه ۲۷ مرکز غیردولتی فعال هستند.


 


مدیرکل بهزیستی استان زنجان یاد آور شد: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۹۲۵ معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد چهار هزار و ۷۲۴ معلول مستمری‌بگیر بوده و ۱۲ هزار معلول هم در روستاها شناسایی‌شده است.


 


محمدی قیداری به فعالیت مراکز شبانه‌روزی بهزیستی اشاره کرد و افزود: هزار و ۳۰۰ نفراز این معلولان در مراکز شبانه‌روزی هستند.


 


وی استراتژی سازمان بهزیستی را از دولت‌محوری به سمت مردم محوری عنوان کرد و افزود: فعالیت‌ها با این رویکرد در سازمان بهتر شده است.


 


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت معاونت اجتماعی بهزیستی استان زنجان تأکید کرد: بیش از ۶ هزار نفر از خدمات مددکاری این معاونت بهره‌مند می‌شوند.


 


محمدی قیداری از نگهداری ۵۳ یتیم در مراکز بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: هفت هزار مستمری‌بگیر در بخش معلولان وزنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است