بهرامی:مشکل اصلی ورزشکاران پارالمپیکی، مادی است

4 مرداد 1395

مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان گفت: مهم‌ترین مشکل ورزشکارهای پارالمپیکی، مادی است.


 


‌ دکتر مصطفی بهرامی اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران مسائل مادی و معنوی است اما در بین ورزشکاران پارالمپیکی مهم‌ترین مشکل، بحث مالی است که گریبان‌گیر بیشتر آنهاست.


 


وی ادامه داد: برخی از ورزشکارهای معلول در ابتدایی‌ترین مسائل مادی از جمله رفت و آمد، تغذیه، اردو و خانواده مشکل دارند و چنین شرایطی توجه و حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.


 


بهرامی با تأکید بر اینکه دغدغه فکری هر ورزشکار باید بحث فنی باشد، افزود: اگر ورزشکاری دغدغه‌ای غیر از مسائل فنی داشته باشد، بدون شک نمی‌تواند با آمادگی ذهنی کامل در رقابت‌ها شرکت کند. سطح پارالمپیک در همه رشته‌ها بسیار بالاست و ورزشکارها با دغدغه کمتر و آمادگی بیشتر موفق‌تر خواهند بود که بحث آمادگی بدنی با ما مربیان است.


 


مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان با اشاره به جلسه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با پارالمپیکی‌های استان، تصریح کرد: در آن جلسه عزیزپور خواسته‌ها و درددل‌های بچه‌ها را شنید و برای حمایت بیشتر قول مساعد داد. ورزشکارهای ما وقتی خودشان را با سایر استان‌ها مقایسه می‌کنند، ناراحت می‌شوند و انتظار دارند به اندازه محروم‌ترین استان، حمایت شوند.


 


وی یادآور شد: شورای شهر کنونی خرم‌آباد نسبت به دوره‌های قبل اعضای ورزشی بیشتری دارد اما متاسفانه توجهی به ورزش و حمایت از افتخارآفرینان ندارند. ما از فرماندار خرم‌آباد و استاندار لرستان نیز انتظار کمک و حمایت داریم.


 


بهرامی با بیان اینکه توقع ما از مسئولان کمک و حمایت از ورزشکارهای پارالمپیک است، اضافه کرد: بدون شک ورزشکارهای ما با حمایت و توجه بیشتر به مراتب بهتر نتیجه خواهند گرفت و در این شرایط با فراغ بال به فکر درخشش در پارالمپیک 2016 خواهند بود.


 


مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان گفت: نخستین اردوی خارجی ما در باکو شروع می‌شود و قبلش نیز سه اردوی خوب داخلی در تهران، رشت و خرم‌آباد برگزار کردیم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است