راه‌اندازی مراکز عرضه و فروش تولیدات معلولان فارس

2 مرداد 1395

یدالله رحمانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرح خودباوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع عرضه محصولات معلولان فارس در مراکز گردشگری طی مذاکراتی با مسؤولان میراث فرهنگی در حال پیگیری است.


وی همچنین با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه شرح خودباوری شیراز افزود: بازدید از نمایشگاه‌های محصولات معلولان تلنگری است که ما را بر آن می‌دارد ضمن انجام مسؤولیت، به این قشر یاری رسانیم.


این مسؤول در مورد کمک به گسترش تولیدات معلولان یادآور شد: یک‌سری تسهیلات در این زمینه از طریق صندوق کارآفرینی امید یا اداره کل تعاون اختصاص داده می‌شود و اگر صاحب تشکیلات بزرگ‌تری باشند به سیستم بانکی برای توسعه و فروش محصولات معرفی می‌شوند.


مدیرکل بهزیستی فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان این‌که 103 هزار معلول در این استان وجود دارد، اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود برای تولیدات معلولان که تا 10 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، بازاریابی است که امسال با کمک اداره تعاون و رفاه در حال تعریف یک تعاونی فروش برای معلولان هستیم.


محمد موسوی همچنین گفت: دیروز یک نمایشگاه دائمی تولیدات معلولان را در کوی زهرای شیراز راه‌اندازی و افتتاح کردیم.


وی یادآوری کرد: نمایشگاه شرح خودباوری با 34 غرفه نخستین نمایشگاه عرضه توانمندی‌های معلولان فارس است که در راستای خوداتکایی، حفظ کرامت آنان و نیز نقش مولد این قشر در اقتصاد مقاومتی دایر شده و تا روز جمعه در بوستان آزادی شیراز جریان خواهد داشت.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است