صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی با درخشش بازیکنان کرمانشاهی

16 مرداد 1395

عزت‌الله پرنیان اظهار داشت: رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره معلولان به میزبانی کشور دانمارک در حال برگزاریست و تیم فوتبال هفت نفره جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به نتایج ارزشمندی دست یافت.


 


پرنیان بیان کرد: تیم فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران که در این مسابقات از پنج فوتبالیست کرمانشاهی بهره می‌برد با نتیجه خیره کننده شش بر صفر استرالیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد و در این بازی بهنام سهرابی کاپیتان تیم ملی با دادن ۴ پاس گل ستاره این بازی بود و امیر امجدیان نیز یکی از گل‌های بازی را به ثمر رساند.


 


وی افزود: پنج بازیکن ملی پوش کرمانشاهی شامل امیر امجدیان، بهنام سهرابی، جاسم بخشی، مسلم خزایی و احسان معصوم زاده در این رقابت‌ها بازی بسیار تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند.


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: بازی بعدی تیم ایران با برنده ژاپن و پرتغال است که درصورت پیروزی در این بازی تیم ایران راهی فینال خواهد شد.


 



پرنیان موفقیت‌های فوق را حاصل تلاش مربی ارزشمند فوتبال کرمانشاه رضا امجدیان دانست و گفت: پنج فوتبالیست کرمانشاهی در قالب تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران تاکنون ۷ گل به آلمان،۷ گل به ایرلند شمالی و ۶ گل به استرالیا زدند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است