رنجبر: شرایطم برای ریو ایده‌آل نیست، اما هدفم کسب بهترین نتیجه‌ است

14 مرداد 1395

عضو تیم ‌ملی ریکرو جانبازان و معلولان اعزامی به پارالمپیک ریو، با اشاره به این که نسبت به لندن در شرایط آمادگی پایین‌تری قرار دارم، گفت: اگر آسیب‌دیدگی‌ عضله دست راستم در بازی‌های پارالمپیک ریو اذیتم نکند، تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم.


 


ابراهیم رنجبر در مورد آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: در حال‌ حاضر از نظر بدنی در آمادگی خوبی به سر می‌برم، اما شرایطم ایده‌آل نیست و آسیب‌دیدگی‌ عضله " ال بو" دست راستم سبب شده تا نتوانم فشار زیادی را به خود وارد کنم.


 


وی در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت آسیب‌دیدگی‌ دست راست‌اش نسبت به مسابقات جهانی جمهوری چک بهتر نشده است، توضیح داد: هنوز از آسیب‌دیدگی‌ رنج می‌برم و این شرایط روی عملکردم تاثیر منفی گذاشته است. در مسابقات جهانی جمهوری چک نیز آسیب‌دیدگی‌ به خاطر فشار مسابقات سبب شد تا در میکس تیمی به مدالی بهتر از برنز دست پیدا نکنیم و در بخش انفرادی نیز چهارم شدم.


 


عضو تیم ‌ملی ریکرو جانبازان و معلولان اعزامی به پارالمپیک ریو، با بیان این که ناامید از کسب مدال نیستم، خاطر نشان کرد: با توجه به تمرینات پی در پی و سنگینی که طی این مدت داشتم، اگر خدا یاری کند و آسیب‌دیدگی‌ دستم اذیت نکند، تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را در ریو داشته باشم، اما به‌ هر حال شرایطم نسبت به لندن که چهارم شدم بهتر نیست و نمی‌توانم برای رسیدن به اوج آمادگی فشار زیادی را به دستم وارد کنم.


 


وی در ادامه اضافه‌ کرد: حضور در اردوهای پی در پی و شرکت در مسابقات مختلف سبب شد تا نتوانم استراحت کافی به دستم بدهد، همین مساله زمان آسیب‌دیدگی‌ دست راستم را طولانی‌تر کرده است. برای رفع این مشکل نیاز به استراحت کافی دارم که متاسفانه از سال گذشته تاکنون که دچار آسیب‌دیدگی‌ عضله "ال بو" دست راستم شدم ، فشردگی مسابقات و تمرینات وضعیت آسیب‌دیدگی‌ام را تشدید کرده است.


 


عضو تیم ‌ملی جانبازان و معلولان اعزامی به پارالمپیک ریو، در پایان در ارزیابی از حریفان پارالمپیکی خود گفت: تمام کسانی که در بازی‌های پارالمپیک ریو حضور خواهند داشت در جهانی چک نیز شرکت کرده بودند و رکوردهای خوبی را جا به جا کردند. با شناختی که نسبت به آنها دارم مطمئن هستم که در ریو رقابت سختی را پیش‌رو خواهم داشت. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم شرایط موفقی را در روز مسابقه برای خودم رقم بزنم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است