تعویق مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به زمانی نامعلوم

14 مرداد 1395

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هماهنگی‌های این اداره کل با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ایران قرار بود مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عصر امروز سه‌شنبه دوازدهم مرداد ماه برگزار شود اما این مجمع به تعویق افتاد.


 


اما در فاصله زمانی بسیار اندک تا برگزاری این مجمع انتخاباتی، از اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر رسید، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با تصمیم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان به جای دوازدهم مرداد ماه در روز دیگری برگزار خواهد شد.


 


بدین‌ترتیب با تصمیم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از روز دوازدهم مرداد ماه به زمانی نامعلوم تغییر کرد تا این هیأت ورزشی بعد از پایان دوره چهار ساله خود فعلا به صورت سرپرستی اداره برگزار شود.


 


این در حالی است که چندین دوره متوالی است که این هیأت ورزشی به ریاست محمد پیروزمنش به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با برگزاری مسابقات متنوع استانی، اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و برنامه‌های دیگر از جمله هیات‌های موفق ورزش قم به شمار می‌رود.


 


مجمع انتخاباتی برای تعیین رئیس جدید هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در آینده با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مدیرکل ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع که معمولا تعداد آنها به 17 نفر می‌رسد در حالی تشکیل می‌شود که این هیأت ورزشی برای ورزش قم دو سهمیه بازی‌های پارالمپیک به ارمغان آورده است.


 


با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، ثبت‌نام از واجدین شرایط حضور در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم صورت گرفته و با بررسی احراز صلاحیت کاندیداتوری، در نهایت یک کاندیدا برای این انتخابات تأیید صلاحیت شده است.


 


تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، رئیس فعلی این هیأت یعنی محمد پیروزمنش است و در واقع هیچ شخص دیگری برای این مسوولیت ثبت نام نکرده است که صلاحیت آن مورد بررسی قرار بگیرد و بالطبع با توجه به عملکرد مثبت پیروزمنش، وی چهار سال دیگر ریاست این هیأت ورزشی موفق و مدال‌آور قم را بر عهده خواهد گرفت.


 


مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در حالی در آینده برگزار خواهد شد که نماینده‌ باشگاه‌داران، نماینده ورزشکاران نماینده داوران، نماینده مربیان، نماینده ورزش بخش‌های تابعه و نماینده آموزش و پرورش قم از جمله نفراتی هستند که واجد شرایط رای دادن محسوب می‌شوند.


 


این در حالی است که هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین برای استان قم دو سهمیه مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را کسب کرده و محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر به همراه حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته سهمیه‌ای قم در این رویداد بزرگ سال جاری جهان هستند.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است