رقابت‌های دور رفت لیگ باشگاهی تنیس با ویلچر برگزار می‌شود

12 مرداد 1395

امیرحسین ابراهیمی، درباره برگزاری مرحله رفت لیگ تنیس با ویلچر گفت: تیم‌های متقاضی حداکثر تا 16 مرداد فرصت دارند نسبت به اعلام آمادگی خود اقدام کنند و تاکنون نمایندگان تبریز، تهران، مشهد و زاهدان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. دور برگشت مسابقات نیز 3 ماهه آخر سال جاری برگزار می‌شود و میزبان آن نیز معرفی خواهد شد.


 


دبیر انجمن تنیس با ویلچر تصریح کرد: اگرچه سهمیه وایلد کارت به ایران تعلق نگرفت و فرصت حضور در بازی‌های ریو را از دست دادیم، اما برای مسابقات پاراآسیایی اندونزی در حال برنامه‌ریزی هستیم و تلاش می‌کنیم با کسب سهمیه از مسابقات مقدماتی جهانی، مجوز حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده را کسب کنیم. امسال سالی است که برای استعدادیابی تلاش می‌کنیم و سعی داریم نفرات جوان و جدیدی را برای تیم ملی شناسایی کنیم.


 


ابراهیمی گفت: هر تیم باشگاهی مجاز به همراه داشتن 4 ورزشکار است و در تلاشیم تا با حضور ورزشکاران جوان، استعدادیابی خوبی نیز در این مسابقات صورت پذیرد. رقابت‌ها بر اساس دو مسابقه انفرادی و یک مسابقه دوبل برگزار خواهد شد و در پایان تیم‌های برتر کاپ و مدال قهرمانی دریافت خواهند کرد.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است