موافقت پارس خودرو با تحویل خودرو به معلولان

11 مرداد 1395

معاون نوان بخشی بهزیستی اعلام کرد؛


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، موافقت شرکت پارس با تولید و تحویل خودرو با تخفیف 30 میلیون تومان به معلولان را تأیید کرد.


 


حسین نحوی نژاد، اظهار کرد: به دنبال رایزنی های وزارت رفاه و بهزیستی با خودروسازان، سرانجام شرکت پارس خودرو موافقت اولیه خود را برای تولید خودروی مناسب معلولان با 30 میلیون تخفیف اعلام کرد که از بین 4700 نفری که قبلا ثبت نام کرده اند، کسانی که خودروی خارجی وارد نکرده اند مشمول این طرح می شوند.


 


وی افزود: فعلا شیوه نامه این طرح امضا نشده اما به زودی قراردادی در این خصوص می نویسیم و ساز و کار ثبت نام و تحویل خودرو را به مراکز بهزیستی در سراسر کشور اعلام می کنیم. در حال حاضر بخشنامه ای به استان ها ارسال کرده ایم تا معلولانی که نامشان در لیست قرار دارد از این امکان استفاده کنند و طی روزهای آینده بهزیستی با این افراد تماس می گیرد.


 


معاون توانبخشی بهزیستی درباره مبلغ پرداختی از سوی معلولان گفت: مبلغ پرداختی بستگی به قیمت خودرو دارد. تلاش ما این است که افراد دارای معلولیت کمترین مبلغ را بپردازند. آنچه فعلا مشخص شده این است که 30 میلیون تومان از قیمت خودرو تخفیف داده می شود. مابه التفاوت قیمت نیز بسته به نوع خودرو، متفاوت خواهد بود.


 


نحوی نژاد اعلام کرد: هفته آینده جزییات بیشتری از این تفاهم نامه اعلام می شود.


 


منبع: جماران


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است