کارت پستال های نوروزی رعد منتشر شد

16 بهمن 1394


در آستانه استقبال مردم از بهار و نوروز 1395 کارت پستال­های جدید با 7 موضوع متفاوت توسط  هنرجویان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد طراحی شد و پس از انتشار قابل عرضه به علاقه­ مندان است.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مجموعه کارت پستال­های نوروزی خیریه رعد برای تبریک سال نو در بردارنده 7 اثر با تکنیک­های متنوع نقاشی و کلاژCollage) ) است که هنرجویان در کارگاه طراحی کارت پستال زیر نظر اساتید و متخصصان استودیو 1،2،3،4 تولید شده است.


 


برپایه این گزارش کارت پستال­های جدید آثاری از سمیه سادات شجاعی، اعظم مرادی، ستاره خلیل نژاد، لیدا شرافتی تهرانی، شاهرخ احمدی، آزاده صباغ و معصومه رحیمی را عرضه می­کند که این آثار از میان 24 اثر به اتمام رسیده کارگاه طراحی کارت پستال انتخاب شده­ اند.


 


شایان ذکر است مجتمع رعد با هدف ارایه توانمندی هنرجویان و هنرمندان توان­یاب هر سال در آستانه نوروز منتخبی از آثار تجسمی کارآموزان را با عنوان کارت پستال منتشر کرده در اختیار علاقه­ مندان می­گذارد، بر این اساس شرکت­ها، سازمان­ها، تشکل­های صنفی و حرفه­ ای و اشخاص نیکوکار می­توانند برای تبریک سال نو به مشتریان، دوستان و آشنایان از کارت پستال­های نوروزی این خیریه استفاده نمایند تا ضمن ارسال یک اثر زیبا در فرآیند توانمند­سازی هموطنان توان­یاب مشارکت مؤثری داشته باشند.


 


همچنین متقاضيان مي­توانند، متناسب با تعداد تقاضا سفارش چاپ متن و نشان اختصاصی خود را بدهند و از مزایای یک کارت پستال اخصاصی بهره­ مند شوند.


 


وب­سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org تصاویر کارت پستال­های امسال را به نمایش گذاشته و شماره تلفن ۷ و۸۸۳۷۱۰۹۶ آماده ثبت و تحویل به­موقع سفارشات است.


 



دریافت کاتالوگ بسته های فرهنگی خیریه رعد






























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است