تنها به رکوردشکنی در پارالمپیک ریو فکر می کنم

3 اسفند 1394

مجید فرزین هفته گذشته موفق شد ضمن کسب مدال طلا در رقابتهای وزنه برداری جام جهانی فزاع، رکوردشکنی هم بکند.


 


وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در خصوص این مسابقات گفت: رقابتهای جام جهانی فزاع از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و به غیر از چین که از کشورهای صاحبنام در وزنه برداری به شمار می رود، سایر کشورهای قدرتمند حضور داشتند.


 


فرزین پیرامون عملکردش در این مسابقات گفت: فاصله رکورد نهایی ام با نفر دوم این دسته ۳۰ کیلوگرم بود و در نهایت با ثبت رکورد ۲۳۶.۵ به کار خود پایان دادم. رکورد پیشین این دسته به نام نماینده چین ثبت شده بود و جالب است که بدانید وی بعد از این رکورد شکنی، در جریان چهار مسابقه بعد موفق نشد رکورد خودش را جابه جا کند و در نهایت من در این مسابقات رکورد دسته ۸۰ کیلوگرم را به میزان نیم کیلوگرم ارتقا دادم.


 


دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک لندن افزود: نمی شود به صورت دقیق گفت که حریفان ما چه کشورهایی هستند، البته نمایندگان برخی از کشورهای صاحب نام همیشه در مسابقات حضوری درخشان داشته اند اما باید در نظر داشت که در فاصله ی باقی مانده تا پارالمپیک، تمام کشورها تلاش می کنند تا با نهایت قدرت و بهترین افراد در مسابقات پارالمپیک شرکت کنند و از این رو باید منتظر ظهور پدیده های جدید هم بود.


 


وی خاطر نشان کرد: دسته ۸۰ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی امارات، از پر تعداد ترین مسابقات بود. تنها دسته ای که ورزشکارانش به سه گروه تقسیم شدند، دسته ۸۰ کیلوگرم بود و رقابت فشرده ای میان ورزشکاران به وجود آمد.


 


فرزین در ادامه گفت: حدود هفت ماه تا بازی های پارالمپیک زمان داریم، و در تلاشم تا ضمن نمایش عملکردی قابل قبول، رکورد شکنی هم انجام دهم.


 


رقابت های جام جهانی وزنه برداری معلولین از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه به میزبانی امارات برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۶ نشان رنگارنگ از این رویداد ورزشی شدند.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است