ششمین دوره رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین

4 اسفند 1394

ششمین دوره رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین عصر روز گذشته با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.


 


علیرضا قلی زاده، مسئول کمیته والیبال ساحلی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشور والیبال ساحلی با حضور 6 تیم و 24 بازیکن برگزار شد و در پایان پس از انجام 13 بازی، تیم بیمه پاسارگاد کردکوی، نماینده استان گلستان، به عنوان قهرمانی دست یافت، موسسه شهر سازی علوی از استان تهران نایب قهرمان شد و جایگاه سوم مشترک به تیم های هیات اراک و سیمان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.


 


وی در ادامه افزود: تیم های هیات خوزستان و خراسان رضوی نیز به ترتیب جایگه پنچم و ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.


 


قلی زاده تصریح کرد: این مسابقات با نظارت 10 داور برگزار شد و به نسبت دوره های قبل بازیکنان با انگیزه های مضاعف در این رقابت ها شرکت کرده بودند.


 


مسئول کمیته والیبال ساحلی جانبازان و معلولین در پایان افزود: با توجه به برگزاری رقابت ها در منطقه توریستی چابهار، کلیه دیدارها با حضور گرم تماشاچیان برگزار شد و استقبال خوبی از رقابت ها بعمل آمد.


 


ششمین دوره رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین از 2 تا 4 اسفند ماه به میزبانی منطقه آزاد چابهار برپا بود.


 


 


منبع :فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است