افتتاح خانه تخصصی ورزش ناشنوایان البرز با حضور وزیر ورزش

7 اسفند 1394

نادر ایزدبین اظهار کرد: این فضای ورزشی تخصصی ۲۰ اسفندماه با حضور مقام عالی وزارت ورزش و مسئولان استانی در محل مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج به بهره برداری خواهد رسید.


 


وی افزود: این فضای ورزشی مراحل پایانی احداث و تکمیل شدن خود را سپری می کند و امیدوارم به شکل شایسته ای مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.


 


ایزدبین با بیان اینکه نزدیک به یک میلیارد تومان برای احداث این فضای ورزشی هزینه شده است گفت: این سالن اولین فضای ورزشی خیرساز استان محسوب می شود و بخش اعظمی از اعتبار ساخت آن از محل شخصی و کمک خیران تامین شده است.


 


وی تصریح کرد: البته بخشی اندک از هزینه احداث این سالن ورزشی پرداخت نشده است که امیدوارم با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بتوانیم آن را نیز تامین کنیم.


 


ایزدبین به خصوصیات این پایگاه قهرمانی اشاره کرد و گفت: در این فضای ورزشی امکان انجام ورزش های سالنی و توپی و برخی رشته های رزمی وجود دارد ضمن آنکه فضای اداری لازم برای استقرار هیئت استان و انجام امورات اداری و کلاس های آموزشی نیز در آن مهیا است.


 


رییس هیئت ورزش های ناشنوایان استان البرز به اجرایی شدن تعهد استانداری البرز پس از یک سال پیگیری اشاره کرد و گفت: ۷۰ میلیون وعده داده شده استاندار پس از مدت ها دوندگی اخذ شد.


 


وی در پایان افزود: احداث فضای ورزشی تخصصی ناشنوایان بدون وابستگی به منابع دولتی محقق شد واین اتفاق می تواند الگوی خوبی برای دیگر بخش ها باشد تا با کمک گرفتن از توان خیران و بخش خصوصی در جهت ایجاد اماکن ورزشی گام بردارند.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است