آرزویم راهیابی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان است

7 اسفند 1394

مهسا سعادت از شانزده سالگی فعالیتش را در رشته بسکتبال با ویلچر آغاز کرده و با احتساب یک سالی که در رشته والیبال نشسته فعال بوده، شش سال از ورودش به ورزش جانبازان و معلولان می گذرد.


 


مهسا سعادت در این خصوص می گوید: همیشه رشته بسکتبال با ویلچر را دوست داشتم و روحیه جنگندگی و هیجان خاصی که این رشته دارد، من را جذب می کرد. شانزده ساله بودم که وارد این رشته شدم و یک سالی هم در والیبال نشسته فعالیت کردم اما به دلیل اینکه فیزیک بدنی ام برای والیبال نشسته مناسب نبود و از طرفی هیجان بسکتبال با ویلچر را هم در والیبال نیافتم، دوباره رشته ام را عوض کردم.


 


سعادت افزود: سال پیش برای ورود به تیم ملی خیلی تلاش کردم و به صورت مدام تمریناتم را انجام می دادم اما موفق به راهیابی به تیم ملی نشدم. خوشحالم که این تمرینات باعث شد سطح کارم بالاتر برود و امسال نتایج زحماتم را در مسابقات لیگ گرفتم.


 


وی گفت: موفقیت در لیگ، حضور در تیم به عنوان بازیکن فیکس، دریافت عنوان خانم گل از مسابقات و همین طور ازدواجم با یکی از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر، از اتقاقات بسیار خوب سال 94 است. برای سال آینده هم بزرگ ترین آرزویم راهیابی به تیم ملی است.


 


بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های ورزشی، در رشته حقوق هم مشغول تحصیل هستم و فکر می کنم روحیه جنگندگی بسکتبال در آینده به موفقیتم در شغل وکالت کمک خواهد کرد!


 


مهسا سعادت در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص بسکتبال با ویلچر و مشکلاتی که برای فعالیت در این رشته وجود دارد، به خاطر تشویق خانواده و علاقه شخصی ام به آن ادامه دادم و حتی گاهی که خسته می شدم، با حمایت خانواده و همسرم دست از تلاش برنداشتم و به فعالیتم ادامه دادم.


 


تیم خراسان رضوی در رقابت های لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان که هفته گذشته به میزبانی بم برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است