فرزین: تحصیلات باعث رشد است

6 فروردین 1395

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فرزین ملی‌پوش رشته وزنه‌بردای جانبازان و معلولین کشورمان فردی توانا است که علاوه بر ورزشی در تحصیلات نیز موفق عمل کرده و معتقد است یادگیری علم شروع دوباره زندگی است موفقیات پی در پی این ملی‌پوش باعث شد گپ خودمانی با وی داشته باشیم.


 


مجید فرزین در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: تحصیلات باعث شد با ورزشی اشنا شوم و به این موفقیت در عرصه ورزشی برسم و با مربیان رشته وزنه برداری آشنا شوم.


 


**فوق لیسانس تحول جدیدی در زندگی من شد


 


وی ادامه داد: بعد از اتمام دوره دوره کارشناسی در مقطبع ارش د شرکت کردم و تحول دیگری در زندگی من ایجاد شد و تصمیم دارم بعد از اتمام پارالمپیک ریو در مقطع دکتراد شرکت کنم و تحصیلات‌ام را تکمیل نمایم.


 


**دوست دارم استاد دانشگاه باشم


 


ملی‌پوش وزنه‌برداری افزود: دوست دارم در کنار فعالیت‌های ورزشی خود در رشته که تحصیل کردم استاد دانشگاه شوم تا به همه افراد معلول بگویم ناتوانی مانع از رسیدن به موفقیت‌های زندگی نیست و باید تلاش و اراده داشت تا به هدف‌ها رسید.


 


فرزین در پایان خاطرنشان کرد: سعی می کنم زندگی را که هدیه خداوند است قدر بدانم و آن طور که شایسته است در ورزش و تحصیلات موفق باشم و مشکلات مانع از رسیدن من به هدف‌هایم نباشد و به همه مردم توصیه می‌کنم که گوشه‌نشین زندگی نباشند و تا روزی که زنده هستند برای زندگی تلاش کنند.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است