خادم: تقویت حوزه بانوان، مجموعه ورزش كشور را رونق می بخشد

4 اردیبهشت 1395

امیررضا خادم در دیدار با نائب رئیسان هیات های ورزشی و مسئولان امور ورزش بانوان شهرستان های آذربایجان شرقی، افزود: شتاب مدال گیری ورزش كشور در جهان و مسابقات بین المللی به توسعه ورزش بانوان وابسته است.


وی با بیان اینكه حفظ روند كنونی مدل آوری و افزایش شیب ملایم مدنظر وزارت ورزش و جوانان است، اضافه كرد: مدیران ورزش كشور همه تلاش خود را برای جذب اعتبار و تامین هزینه های آماده سازی تیم های راه یافته به المپیك 2016 ریو انجام می دهند و وزارت ورزش و جوانان نیز قول می دهد همه حمایت های لازم را از ورزشكاران المپیكی داشته باشد.


خادم با بیان اینكه ورزش بانوان در ایران ویژگی های خاصی دارد كه شاید در هیچ جای دیگر این ویژگی ها وجود نداشته باشد، افزود: یكی از این ویژگی ها مستقل بودن اجرا در ورزش زنان است كه این استقلال شرایط مثبتی را به وجود آورده است.


وی ادامه داد: ما پس از انقلاب اسلامی با پنج رشته ورزشی در بخش زنان فعالیت داشتیم كه هم اكنون در 45 رشته ورزشی بخش زنان با رعایت همه موازین اسلامی و ارزشی فعال هستیم و تیم های مختلف به مسابقات اعزام می شوند.


خادم، با تاكید بر حمایت های رئیس جمهوری از ورزش زنان و تاكیدشان بر رفع تبعیض بین ورزش زنان و مردان، به پرچمداری زهرا نعمتی بانوی معلول ورزش ایران در پارالمپیك ریو اشاره كرد و گفت: این حمایت ها نشان می دهد كه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش زنان دارد.


وی یادآور شد: بر این اساس ما سعی كرده ایم در همه بخش ها نماد خوبی برای دیگر كشورها باشیم.



خادم گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه از ورزش زنان چه در بعد ورزش قهرمانی و چه در بعد ورزش همگانی حمایت كرده اند و منویات ایشان همیشه راهنمای ما است كه امیدوارم بتوانیم با این حمایت ها در توسعه ورزش زنان در سطوح مختلف ملی و بین المللی موفق باشیم.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است