۳ بازیکن قمی در راه جام جهانی فوتبال ناشنوایان قرار دارند

5 اردیبهشت 1395

مصطفی علیزاده : تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در حالی از ۲۷ خردادماه امسال برای حضور در جام جهانی ایتالیا وارد این کشور می‌شود که ۳ بازیکن قمی برای حضور در این مسابقات بخت زیادی دارند.


 


وی افزود: علی زینال‌وند و سیاوش زینال‌وند ۲ برادر فوتبالیست ناشنوا هستند که همانند مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ترکیب تیم ملی حضور دارند اما حضور یک چهره جدید از قم در تیم ملی از نکات جالب توجه است.


 


رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: اسماعیل شاه زید که در چند دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و ۲ دوره جام جهانی فوتسال ناشنوایان شرکت کرده با صلاحدید سرمربی تیم ملی به تیم ملی فوتبال دعوت شده تا توانایی خود را این بار در فوتبال به جای فوتسال محک بزند.


 


علیزاده بیان داشت: شاه زید زمستان سال گذشته همراه با تیم ملی فوتسال، قهرمان جهان شد اما در صورت قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی به نخستین بازیکنی تبدیل می‌شود که هم برای تیم ملی فوتسال و هم برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی بازی کرده است.


 


وی عنوان کرد: تیم‌های دو و میدانی مردان و زنان قم نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور به میزبانی اردبیل آماده می‌شوند که مسابقات بخش مردان روزهای ۶ تا ۸ اردیبهشت و مسابقات بخش زنان ۸ تا ۱۰ اردیبهشت به انجام می‌رسد.


 


رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: سال گذشته در رقابت‌های دوومیدانی بخش بانوان نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور مرضیه کریمی از قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است