بانوی جوان دامغانی در مسابقات جهانی پرتاب وزنه معلولان درخشید

7 اردیبهشت 1395

مربی تیم ملی دو ومیدانی معلولان و جانبازان کشور ضمن بیان اینکه فاطمه ابراهیمی فر دانشجوی رشته شیمی دانشگاه دامغان، به عنوان نماینده استان سمنان در مسابقات جهانی پرتاب وزنه معلولان کشور امارات که فروردین ماه سالجاری برگزار شد شرکت داشت، افزود: این جوان دامغانی در رقابت های پرتاب وزنه کلاس اف ۴۷ با رکورد شش متر و ۲۲ سانتی متر در دنیا دوم شد.


 


اکبر فراتی همچنین بیان داشت: در این مسابقات ۷۰۰ ورزشکار از ۶۰کشور جهان حضور داشتند که تیم ملی دو ومیدانی ایران در این دوره از مسابقات با ۴۰ ورزشکار شرکت و ۳۲ مدال به دست آوردند.


 


وی افزود: شرکت ورزشکاران معلول و جانباز در این دوره از مسابقات، صرفا برای آمادگی، ارتقاء کلاس فنی، رنکینگ جهانی و شرکت در رقابت های آسیایی بود اما با این حال تیم کشورمان با ۴۰ورزشکار معلول در رده سنی یازده سال تا بزرگسالان، سال گذشته توانست هفت مدال طلا، پنج نقره و دو برنز را به دست آورد.


 


مربی تیم ملی دو و میدانی معلولان ایران همچنین با بیان اینکه تیم دو و میدانی استان سمنان لیگ دسته یک کشور در خرداد ماه سال جاری را در پیش دارد، گفت: این تیم همچنین به مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات پارا المپیک ریو برزیل نیز نیم نگاهی دارد.


 


فراتی از کمبود امکانات در دامغان برای ورزشکاران معلول و جانباز انتقاد کرد و اظهار داشت: ورزشکاران هم درد و دل های دارند که جا دارد مسئولان استانی و شهرستانی بیشتر به فکر این قشر از جامعه ورزشی باشند و به آنان اهمیت دهند چرا که امروز نداشتن اسپانسر مالی برای اعزام تیم، فقدان مکان مناسب مانند پیست استاندارد برای تمرین و کمبود اعتبارات از مهم ترین مشکلات تیم ورزشکاران معلول و جانباز در این شهرستان است.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است