به خاطر هدف‌هایم با مشکلات کنار می‌آیم

7 اردیبهشت 1395

هاجر صفرزاده : از اوایل مرداد 94 به دوومیدانی روی آوردم و هنوز یک سال نشده که با این رشته آشنا شده‌ام.


 


وی افزود: رشته تخصصی من دوی سرعت است اما تنها در عرض یک ماه کار و تمرین در دوی صحرانوردی به رقابت‌های قهرمانی کشور در این رشته راه پیدا کردم.


 


این بازیکن تصریح کرد: 15 بهمن 94 مسابقات قهرمانی کشور دوی صحرانوردی در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی تهران با حضور 30 یا 40 بانوی دونده کم‌بینا و نابینا برگزار شد که از بین همه آن‌ها من توانستم با 300 متر اختلاف عنوان قهرمانی را کسب کنم و با توجه به اینکه رشته اصلی‌ام دوی سرعت است؛ خودم باور نمی‌کردم اول شوم.


 


وی اظهار داشت: از اول تا سوم اردیبهشت‌ ماه جاری برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در تهران صورت گرفت؛ لازم به ذکر است که در این رقابت‌ها من در دوی سرعت شرکت کردم و موفق به دریافت مقام نخست در هر دو ماده 200 متر و 400 متر شدم.


 


صفرزاده عنوان کرد: از پنجم اردیبهشت امسال تمریناتم را از سر خواهم گرفت تا برای مسابقات خرداد ماه آماده شوم؛ البته باید بگویم که در سال 95 چندین مسابقه رسمی پیش رو داریم که از همین‌الان برای حضور در آن رقابت‌ها تمرینات آماده‌سازی‌مان را انجام می‌دهیم.


 


وی یادآور شد: تا سال اول راهنمایی از بینایی کامل برخوردار بودم اما از آن زمان به بعد کم‌کم با مشکل کم‌بینایی مواجه شدم به‌ طوری‌ که پزشکان اعتقاد داشتند یک مسئله مادرزادی است.


 


بازیکن تیم دوومیدانی بانوان هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان تأکید کرد: هم‌اکنون در مقطع دوم دبیرستان تحصیل می‌کنم و با وجود اینکه درس خواندن و ورزش حرفه‌ای انجام دادن آن‌هم به‌طور هم‌زمان سخت و دشوار است؛ اما به خاطر هدف‌هایی که در هر دو زمینه در آینده دنبال می‌کنم؛ تمام مشکلات سر راهم را نادیده گرفته و تحمل می‌کنم تا بتوانم هم در ورزش قهرمانی و هم ادامه تحصیل به موفقیت برسم.


 


وی خاطر نشان کرد: خیلی اتفاقی به دوی صحرانوردی وارد شدم اما برای فعالیت در هر دو رشته یعنی دوی سرعت و دوی صحرانوردی؛ نظر مربی‌ام برایم بسیار اهمیت دارد و در صورت موافقت وی مایلم در آینده در هر دو کارکرده و شرکت داشته باشم.


 


صفرزاده ادامه داد: از زحمات خانواده‌ام که شرایط لازم را برای پیشرفت در ورزش برایم فراهم کردند تشکر و قدردانی می‌کنم، همچنین می‌خواهم یک تشکر ویژه از مربی‌ام داشته باشم چراکه جایگاهم را مدیون زحمات وی هستم.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است