شهنازی:100 میلیارد ریال اعتبار در اختیار كمیته ملی پارالمپیك قرار گرفت

9 اردیبهشت 1395

شاهرخ شهنازی اپس از برگزاری چهاردهمین مجمع عمومی ( انتخاباتی ) كمیته ملی پارالمپیك گفت:‌ با پیگیری های كمیته ملی المپیك این اعتبار در اختیار كمیته پارالمپیك قرار گرفت.


شهنازی همچنین درخصوص حقوق 20 میلیون ریالی ورزشكاران دارنده سهمیه المپیك گفت: در ستاد عالی بازی های المپیك تصمیم گرفته شد كه هر ورزشكاری كه بتواند برای المپیك 2016 ریو كسب سهمیه كند تا زمان برگزاری این بازیها،‌ ماهانه 20 میلیون ریال حقوق دریافت كند.


وی تصریح كرد: تا جایی كه با خبر شده ام برخی فدراسیون ها این رقم را پرداخت نكرده اند كه با پیگیری كمیته ملی المپیك و وزارت ورزش در حال انجام است.


شهنازی ادامه داد:‌ در موارد محدودی كه در این خصوص به ما اطلاع داده شد، ما با فدراسیون های تیراندازی و تیراندازی با كمان صحبت كردیم كه این مساله در حال پیگیری و اجرا است.


دبیر كل كمیته ملی المپیك با بیان اینكه در حال حاضر مشكلی برای اعزام كاروان ایران به بازیهای المپیك ریو وجود ندارد، گفت:‌ ما تاكنون 43 سهمیه كسب كرده ایم و مشكلی برای اعزام این ورزشكاران از هر نظر وجود ندارد و اگر مشكلی برای فدراسیون های المپیكی وجود داشته باشد در اسرع وقت برطرف می شود. شهنازی گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز اعلام كرده است كه در مورد هر فدراسیون المپیكی كه با مشكلی مواجه شود اقدامات لازم انجام می شود.


وی درمورد انتخاب مسعود اشرفی به عنوان دبیر كل جدید كمیته ملی پارالمپیك و همچنین محسن بندپی و سیما لیموچی به عنوان اعضای هیات اجرایی این كمیته گفت: ‌مجمع انتخاباتی به خوبی برگزار شد و در آن افراد شایسته ای انتخاب شدند. این افراد از سوابقی برخوردار هستند و امیدواریم در این دوره شاهد پیشرفت بیشتر این كمیته باشیم .


شهنازی اضافه كرد: همیشه یك ارتباط مستمر و هماهنگ بین كمیته های المپیك و پارالمپیك برقرار بوده است و امیدواریم كه ورزشكاران معلول و جانباز كشورمان در رقابت های جهانی مانند همیشه و موفق تر از قبل ظاهر شوند.


دبیر كل كمیته ملی المپیك ضمن تشكر از زهرا نعمتی كماندار كشورمان كه هم زمان سهمیه المپیك و پارالمییك 2016 ریو را كسب كرده است، گفت: ‌وی افتخار بزرگی برای كشور است و اطمینان دارم در رقابت های المپیك بیش از گذشته مورد توجه جامعه جهانی قرار می گیرد.


‌چهاردهمین مجمع عمومی كمیته ملی پارالمپیك روز چهارشنبه با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، ‌شاهرخ شهنازی دبیر كل كمیته ملی المپیك، محمود خسروی وفا رئیس كمیته ملی پارالمپیك و دیگر اعضا برگزار شد.


در پایان این مجمع مسعود اشرفی به عنوان دبیر كل جدید كمیته ملی پارالمپیك انتخاب شد و محسن بند پی و سیما لیموچی نیز به عنوان دو تن از اعضا هیات اجرایی انتخاب شدند.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است