اشرفی انتخاب شایسته‌ای بود/ از برنامه پیش‌بینی شده المپیک جلوتریم

9 اردیبهشت 1395

چهاردهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد و در نهایت مسعود اشرفی با ۴۵ رای از ۴۹ رای مأخوذه به عنوان دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.


 


شاهرخ شهنازی در حاشیه برگزاری مجمع به نمایندگان رسانه‌ها گفت: مسعود اشرفی سابقه فعالیت‌های ارزنده‌ای در حوزه ورزش معلولان داشته و به نظر من ایشان به شایستگی برای سمت دبیرکلی انتخاب شده‌ است.


 


وی با اشاره به حضور خانم لیموچی به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته پارالمپیک نیز گفت: خوشحالم که این خانم حضور خود را در این سمت تکرار کرد. انتخابات کمیته ملی پارالمپیک بسیار صادق و دوستانه برگزار شد.


 


دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: ما ارتباط تنگاتنگ نزدیکی با کمیته ملی پارالمپیک داریم و فکر می‌کنم این باعث موفقیت هم برای ما و هم برای پارالمپیک می‌شود. مطمئنم در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو شاهد پیشرفت هر دو مجموعه خواهیم بود.


 


شهنازی با اشاره به پرچم‌داری زهرا نعمتی در بازی‌های المپیک گفت: خانم نعمتی یک نماد برای ورزش معلولان است و مطمئنم که در مسابقات المپیک مورد توجه جامعه جهانی قرار می‌گیرد.


 


وی افزود: من به طور روزانه پیگیر فعالیت‌های کمیته ملی پارالمپیک هستم و فکر می‌کنم که آقای خسروی وفا با نیروهای خوبی که جذب کرده، یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها به حساب می‌آید.


 


شهنازی با اشاره به بودجه کمیته ملی پارالمپیک گفت: در زمینه جذب بودجه ۱۰ میلیارد تومان در اختیار پارالمپیک قرار گرفت که امیدواریم به موفقیت ورزشکاران این بخش از ورزش کشور بینجامد.


 


دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به اعتراضات برخی از ورزشکاران مبنی بر اینکه حقوق دو میلیونی خود را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: این تصمیم کلی در ستاد عالی ورزش گرفته شده است، با این حال موارد این‌چنینی زیاد به ما گزارش نشده است، اما مواردی را هم که به گوش ما رسید، ه پیگیری کرده‌ایم و باید بگویم از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.


 


وی با اشاره به وضعیت حال حاضر کاروان المپیک ایران ادامه داد: در خصوص اقداماتی که برای اعزام کاروان ایران به المپیک ریو انجام داده‌ایم، نه تنها عقب نیستیم، بلکه از برنامه پیش‌بینی شده هم جلوتریم تا بدین لحظه ۴۳ سهمیه کسب شده و برای آنها تاییدیه گرفته‌ایم.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است