وضعیت مناسب‌سازی ساختمان‌های جدید در اردبیل نظارت شود

9 اردیبهشت 1395

بهزاد ستاری با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات متعددی برای مناسب‌سازی معابر و ساختمان‌ها در استان انجام شده است، تصریح کرد: در سایه این اقدامات امروز استان اردبیل در ارزیابی‌ها از متوسط کشوری وضعیت مطلوب‌تری دارد.


 


وی با بیان اینکه مناسب‌سازی معابر و ساختمان‌ها برای تردد و انجام امور روزانه و زندگی عادی معلولان و جانبازان ضروری است، اضافه کرد: به همین منظور در نظر داریم با پیگیری‌ها تمامی ساختمان‌های اداری و معابر عمومی مناسب‌سازی شود.


 


مدیرکل بهزیستی استان به تشکیل ۳۶ جلسه با ادارات و نهادهای مجری و متولی در سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: علاوه بر این در ستاد مناسب‌سازی روند پیشبرد برنامه‌ها توسط ادارات مرتباً رصد می‌شود.


 


ستاری با تأکید به اینکه در مرکز استان نیمی از ساختمان‌های اداری مناسب‌سازی شده است، اضافه کرد: علاوه بر این در سال گذشته شهرداری اردبیل نیز برای مناسب‌سازی معابر اقداماتی ترتیب داده که انتظار می‌رود امسال نیز تداوم یابد.


 


وی با بیان اینکه دغدغه امروز بهزیستی مناسب‌سازی ساختمان‌های جدیدالاحداث است، تأکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری و نظام‌مهندسی ساختمان قویاً به این موضوع نظارت داشته و حتی برای ساختمان مناسب‌سازی نشده پایان کار ارائه نشود.


 


به گفته مدیرکل بهزیستی استان به منظور ایجاد رفاه در جامعه باید به نیازهای گروه‌های مختلف توجه داشت و از جمله در امر مناسب‌سازی تسهیل زندگی اجتماعی معلولان دنبال می‌شود.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است