مناسب‌سازی فضای شهری بابل برای جانبازان و معلولان

15 تیر 1395

حسین بیژنی در مراسم تجلیل از 12 جانباز قطع نخاعی بالای 70 درصد که با حضور مسؤولان شهرستان بابل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: جانبازان ولی نعمتان جامعه هستند و افتخار می‌کنم امشب میزبان این شهدای زنده در بابل هستیم.


 


وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن نیازمند الگو مناسب هستند، افزود: چه الگویی بهتر از جانبازان از خود گذشته که با بهره‌گیری از علمدار دشت کربلا برای اعتلای دین و انقلاب اعضای بدن خود را اهدا کردند.


 


شهردار بابل به اینکه جانبازان در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی شگفتی آفریدند از نوجوانان و جوانان خواست این اسوه‌های صبر و استقامت را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.


 


شهردار بابل خطاب به جانبازان تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده اسم، مشخصات و تلفن همه جانبازان ضایعه نخاعی توسط یک واحد مشخص در شهرداری جمع‌آوری شد و از این پس چنانچه هرکدام از جانبازان کاری با شهرداری داشته باشند هماهنگی لازم توسط این واحد انجام و شهرداران و مدیران شهرداری خدمت ایشان خواهند رسید.


 


بیژنی از مناسب سازی معابر عمومی در سطح شهر بابل خبر داد و گفت: برای جانبازان ویلچری به شکل پایلوت یک خیابان انتخاب و مناسب‌سازی می‌شود.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است