سیامند رحمان: مطالبه ای از فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ندارم

15 تیر 1395

سیامند رحمان : حمایت مادی و معنوی از قهرمانان ورزشی و روحیه بخشی به ورزشکارانی که به المپیک و پارالمپیک راه یافته اند، می تواند نتایج مثبت و تاثیرگذاری در کسب موفقیت در بازی های ریودوژانیروی برزیل داشته باشد.


وی اظهار کرد: حمایت فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک از قهرمانان ورزشی خوب است و هم اکنون نیز اردوی با نشاطی را در ارومیه برگزار کرده ایم.


رحمان بیان کرد: طی یک سال گذشته تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته ام و تمام برنامه ریزی کادر فنی بر این است که علاوه بر کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک ریودوژانیروی برزیل، رکورد بالای 300 کیلوگرم را که سالها منتظرش هستم، به ثبت برسانم.


وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف باید مراقب بروز هر گونه آسیب دیدگی احتمالی در تمرینات باشم تا با آمادگی جسمی و روانی کامل عازم برزیل شوم.


رحمان گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان، هیات جانبازان و معلولان و مدیریت هتل آریا زحمات زیادی برای برگزاری شانزدهمین دوره اردوی تیم ملی متحمل شده اند و حضور در این اردو فرصت خوبی است تا بتوانیم میزان آمادگی خود را بالا ببریم.


، شانزدهمین دوره تمرینات درون اردویی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران با حضور پنج ورزشکار در ارومیه آغاز شده است


سیدحامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم، علی صادق زاده در وزن 107 کیلوگرم، سامان رضی در وزن 97 کیلوگرم، سیامند رحمان در وزن به اضافه 107 کیلوگرم و حمزه محمدی در دسته 65 کیلوگرم ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند و تمرینات را زیر نظر احمد دلجوان سرمربی، غلامرضا آسترکی به عنوان مربی و احمد ملاحسینی به عنوان سرپرست برگزار می کنند.


تمرینات این دوره از 5 تا 18 تیر ماه در هتل آریای ارومیه در حال پیگیری است.



سیامند رحمان متولد سال 1367 شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است و در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد.


رحمان روز 30 بهمن ماه سال 94 در رقابت های دسته فوق سنگین جهانی امارات به ترتیب با مهار وزنه های 275، 286 و 296 کیلوگرمی موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی جهان در دسته به اضافه 107 کیلوگرم را از آن خود کند.


قهرمان معلول سنگین وزن تاکنون 9 بار رکورد دسته به اضافه 107 کیلوگرم را جا به جا و به نام خود ثبت کرده است.


رحمان در مسابقه های پارالمپیک 2012 لندن نیز با غلبه بر وزنه 280 کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.


بازی های پارالمپیک 2016 برزیل طی روزهای 17 تا 28 شهریور سال جاری با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 70 کشور جهان در 22 رشته ورزشی برگزار می شود.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است