رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولان خراسان شمالی پایان یافت

15 تیر 1395

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان شمالی اظهار داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان با مشارکت سازمان بهزیستی خراسان شمالی اقدام به برگزاری دومین دوره رقابت‌های ورزشی و تفریحی کرد که آغاز این مسابقات از ۲۴ خردادماه جاری بود.


 


برات ایمنی افزود: این مسابقات در سالن ایثار ورزشگاه تختی بجنورد و در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دوی امدادی، تنیس روی میز، دوومیدانی، ویلچررانی، مچ اندازی، دارت، شنا و شطرنج پیگیری شد که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.


 


وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش بانوان و در رشته تنیس روی میز ایستاده مرضیه ایزدی پیر شهید، در رشته دارت خدیجه ایزانلو، در رشته شطرنج سحر سبحانی، در رشته تیراندازی باکمان یلدا ایزانلو صاحب گردن‌آویز طلا شدند.​


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان گفت: همچنین در همین بخش و در رشته مچ اندازی و در وزن ۵۰ کیلوگرم خدیجه ایزانلو، در وزن ۶۰ کیلوگرم معصومه شاکریان، در وزن ۶۵ کیلوگرم مریم نقویان، در وزن ۷۰ کیلوگرم معصومه خوشه و در ۸۰ کیلوگرم آسیه لنگری در جایگاه نخست قرار گرفتند.


 


وی افزود: در بخش آقایان و در رشته تنیس روی میز ایستاده یزدان رمضان زاده، در رشته تنیس روی میز نشسته مهدی رزم‌دیده، در رشته دارت سعید طاهری، در رشته شطرنج حافظ یزدانی، در رشته تیراندازی باکمان مهدی نودهی و در والیبال نشسته نیز تیم شهید نجفی بجنورد صاحب‌عنوان نخست شدند.


 


همچنین در همین بخش و در رشته مچ اندازی و در وزن ۶۰ کیلوگرم خلیل درتومی، در وزن ۷۰ کیلوگرم رضا حاجی‌زاده مقدم پهلوانلو، در ۸۰ کیلوگرم فرشید وثوقی، در ۹۰ کیلوگرم حافظ یزدانی، در ۱۰۰ کیلوگرم احمد سجادی و در ۱۱۰ کیلوگرم علیرضا صادق زاده به مقام قهرمانی رسیدند.


 


رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان شمالی در آئین اختتامیه این رقابت‌ها  گفت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان شمالی در سال جاری قصد دارد این مسابقات را تکرار، گسترش داده و با برنامه‌ریزی منسجم ورزشکاران رشته‌های مختلف و تیم‌های جانبازان و معلولین را به مسابقات کشوری اعزام کند.


 


برات ایمنی اظهار داشت: اعزام به مسابقات کشوری مستلزم حمایت‌های مادی و معنوی سازمان‌های ذی‌ربط خواهد بود چراکه اخذ مجوز برگزاری رقابت‌های کشوری جانبازان و معلولین دور از انتظار نیست.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است