برنامه‌های تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان برای پارالمپیک تشریح شد

19 تیر 1395

فرهاد عصفوری : بهمن گلبارنژاد، ملی پوش تیم دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در دومین مرحله اردوی آمادگی بازی های ریو عازم زنجان خواهد شد.


 


وی گفت: به دلیل اهمیت شرایط تمرینی و حضور در فضای رقابتی، در نظر داریم گلبارنژاد در مسابقات لیگ دسته یک افراد غیر معلول شرکت کند که مقرر بوده این مسابقات در اردبیل برگزار شود اما امکان تغییر محل برگزاری آن وجود دارد. در هر صورت این مسابقات به گلبارنژاد کمک می کند تا شرایط خود را در یک فضای رقابتی بسنجد و آمادگی بیشتری پیدا کند.


 


عصفوری افزود: با بررسی هایی که از مسیر پیش بینی شده ماده استقامت در ریو به عمل آمده متوجه شدیم که جاده های زنجان از نظر شرایط بسیار شبیه به مسیر های مسابقات ریو هستند و از این رو این شهر را به عنوان محل اردو انتخاب کردیم. البته عوامل دیگری چون ارتفاع از سطح دریا و آب و هوا هم برای ما مهم است که زنجان تمام این شرایط را دارد. ضمن اینکه این شهر ملی پوشان شایسته ای در بخش المپیک دارد که می توانند حریفان تمرینی خوبی برای گلبارنژاد باشند.


 


مربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تصمیم گرفتیم در ریو گلبارنژاد تنها در مسابقات جاده شرکت کند و از حضور در مسابقات پیست انصراف دادیم. این مساله به تمرکز بهتر وی کمک می کند و از طرفی دیگر نیاز به تجهیزات جدید نیست و نماینده کشورمان با تجهیزات کامل خود در مسابقات جاده حضور می یابد.


 


وی پیرامون شرایط فعلی گلبارنژاد اعلام کرد: تنها نماینده کشورمان در بازی های پارالمپیک با جدیت در محل سکونت خود تمرین می کند و امیدواریم در اردوهای آتی به حداکثر مرز آمادگی برسیم.


 


بهمن گلبارنژاد ۱۹ تیر ماه وارد زنجان خواهد شد و تمرینات وی تا ۱۰ مرداد در این شهر جریان دارد.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است